Det var så SØDT….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Det var så SØDT….

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    AnjademantAnjademant
    Medlem

Håber ikke at det er en af jer jeg beskriver og hvis så at i ikke tager det ilde op *ss*
    Jeg var på babyshopping, siger ikke hvor, men jeg tøffede rundt ved puslepuderne da jeg ufrivilligt kom til at overhøre en samtale imellem et ungt par og en ekspedient.
    Der var snøften og grødet stemmer.
    Hun; Det er bare så svært vi har forsøgt så længe før det lykkedes (er går jeg ud fra at det var at blive gravide) Vi har mistet så mange gange, og nu hvor der ikke er længe til tør vi stole på at det endelig lykkedes ( hun er ret stor….aj jeg burde ha gået væk der….)
    Han; Vi kan bare ikke beslutte os (hun snøfter og forsøger at tage sig sammen)
    Ekspedienten; I skal bare tage jer god tid, i behøver jo ikke vælge nu, bare i når det i leveringstiden inde barnet bliver født…
    Hun; (STort hulk og grædende) ER DER LEVERINGSTID…. jeg skal føde i næste uge…..
    De stod begge som forstenet og jeg kunne næsten ikke lade være med at tilbyde dem min fine barnevogn, aj de stakkels mennesker, håber de finder en løsning inden baby kommer og indtil vognen kan leveres…

Bare en lille real life storie..

Knus Anja 25+3

zupsanzupsan
    Medlem

Ja det var da sødt, jeg var helt sikkert også blevet der for at få hele historien….he he he eh der ska ljo lidt input til i hverdagen…..he he he. Kunne være lidt sjovt at vide, hvad løsningen blev……..er bare lidt nysgerrig af natur….hi hi h

Susan 24+5

Anonym
    Gæst

Hvor sødt! Sidder med et lille smil om læberne nu 🙂

//Rikke 23+3

annoverannover
    Medlem

Hvor sødt! Kunne være sjovt at smide indlægget ind i septembergruppen og se, om det er en af dem 😀 Så kunne man jo få enden på historien. Gud, hvor er vi nysgerrige! (jeg var helt sikkert også blevet stående).

AB 27+0

FruTillingFruTilling
    Medlem

Var da helt sikkert blevet stående 🙂

SKØN historie og jeg har da lidt ondt af dem!
    Håber lidt at ekspedienten forbarmer sig og gør en ekstra indsats… bare de finder en løsning 🙂

//Anne
    27+5

skrubzskrubz
    Medlem

*smil* … hvor kært… og kan godt se at det er måske ikke lige den situation man ønsker at stå i når man skal føde om en uge… de stakler.. Men ja, lad os håbe at de fandt en løsning på deres problem.. 🙂

Sarah 26+3

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.