ondt – brændende smerte

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 ondt – brændende smerte

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja, vågnede i nat med at det brændte/gjorde ondt mellem livmoderen og brystet. Har aldrig haft det før i nogle af de andre graviditeter eller i det hele taget oplevet det før. Nå, men det var så gået lidt væk, men er desværre vendt ret meget tilbage. Nogen der ved hvad det kan være. Bliver faktisk ret bekymret, håber dog ikke at jeg har nogen grund til det.

Majbrit 25+1

Anonym
    Gæst

Har lige læst lidt på nettet, kan det bare være halsbrand?? Kan det virkelig gøre så ondt…

flissiflissi
    Medlem

Smerter lige der, hvor du beskriver kan være et symptom på svangerskabsforgiftning. Afsted til lægen med dig!!!!

Lisbeth 24+5

AnjademantAnjademant
    Medlem

Jeg har det selv en brændende sviende smerte der kommer og går, hos mig trækker det helt om i nakken noglegange. føj – det er især om aftenen og natten.

Knus anja 24+6

Anonym
    Gæst

Jeg ved nemlig godt at det kan være et tegn på svangerskabsforgiftning, havde det nemlig med vores datter og går derfor også til ekstra tjek hos en læge på sygehuset. Jeg var afsted i onsdags i sidste uge og alt så fint ud. Desuden var jeg ved egen læge i mandags og der var der heller intet galt, blodtrykket var enda faldet lidt, så den nu hed 115/75. Jeg har godt nok fået afvide at jeg skulle kontakte fødegangen hvis jeg fik nogle af symptomerne, men det er jo ikke hele tiden at jeg har det sådan. Jeg lider heller ikke af hovedpine, synsforstyrelser eller væske i kroppen, så tvivler på at det skulle være en gang svangerskabsforgiftning, men tanken har da streffet mig.

Anonym
    Gæst

Selvom det lyder rigtig træls, så kan det nemt være halsbrænd. Hvis du ikke har haft det før og derfor ikke kender til det – så kan jeg trøste dig med, at sugetabletter mod syre er yderst effektive. Der findes flere forskellige mærker, og de kan købes i håndkøb – men spørg på apoteket. Jeg ville dog også kontakte lægen for en sikkerhedsskyld:-)
    God bedring med det!
    Venligt Hellou (25+6)

Anonym
    Gæst

Der er ingen ting nu, heldigvis for det var da godt nok rigtig ubehageligt.

Anonym
    Gæst

Ja, det er super super ubehageligt og kan gøre så ondt, at man ikke kan være nogen steder – godt det er ovre igen. Mælk kan også hjælpe, hvis det kommer retur…. 🙂

frkRubinfrkRubin
    Medlem

Hvis det er halsbrand skal man bare lige være opmærksom på at det altså ikke er alle mærker man må spise når man er gravid. Men bruger selv Link efter anbefaling fra lægen og de er gode og billige :o)

God bedring med det

Sarah 23+5

FruTillingFruTilling
    Medlem

Altså Majbrit…. selvom det kommer og går kan det sagtens både være halsbrand og/eller svangerskabsforgiftning. Så spild ikke tiden med at være martyr eller superwoman – det er bebsen der er vigtigst, så afsted med dig! Heller en gang for meget end en gang for lidt….

//Anne
    27+1

Anonym
    Gæst

Ja, ved godt at det kan være svangerskabsforgiftning og tro mig jeg vil hellere end gerne tage en tur på fødegangen en gang for meget end en gang for lidt. Har desværre allerede en engel og har bestemt ikke lyst til at få en mere. Men som det er skrevet i et andet indlæg går jeg til kontrol med svangerskabsforgiftning og var afsted på sidste onsdag til skanning hvor alt var som det skulle være og igen var jeg ved læge i mandags, hvor hverken blodtryk eller urin viste noget som helst. Der har ikke været noget siden overhovedet.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.