Scanning gik godt

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Scanning gik godt

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    cleffecleffe
    Medlem

Det var da fint-) Jeg har ikke fået at vide hvor meget mit barn vejer skal man have det at vide?
    Vores har heller ikke lyst til at vise hvad det er for et køn – håber det lykkedes den 20 hvor vi skal til 3d/4d:-)
    Det er altså bare så bekræftende at se den lille suse rundt i maven – tror sq helt jeg producerer efodrin ved tanken hehe (eller hvad det nu hedder)

Gitte

vibsepigevibsepige
    Medlem

Hej

Så har jeg været til kontrolscanning. Heldigvis er livmoderhalsen i fin form… lidt kortere end sidst, men ikke noget alarmerende 😉

Bebsen har det fint – vægten blev scannet til 699 g. Bebsen vil stadig ikke afsløre om det er en hende eller ham – så vi må have tålmodighed igen… Håber det lykkedes at afsløre det til næste scanning.

Vh Vibeke

zupsanzupsan
    Medlem

Dejligt, at alt er vel! Så er der tid til at slappe lidt af igen! ;0)

Susan 24+5

vibsepigevibsepige
    Medlem

Hej

Jeg tror bare det var en “bonus” oplysning 😉 Formålet med mine scanninger er jo at tjekke livmoderhalsen – men jeg synes jo det er fedt at se bebsen også 😉 Tror at de lige tjekker str., når man nu alligevel er inde til scanning.

Det bliver spændende med din 3d/4d-scanning – håber I får en god oplevelse 😉

Vh Vibeke

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.