Av av av av av……for pokker da……………..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Av av av av av……for pokker da……………..

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    zupsanzupsan
    Medlem

Det er bare så ufedt, at der i dag – da jeg afleverede den store i børnehave, satte sig en muskel/nerve fast i ryggen (har prøvet det før) og den mindste ikke kan gå – for pokker, hvor føler jeg mig handicappet og det gør bare herre nas…….:0( Men ved jo det går over, skulle bare lige ha´ lov at brokke mig, nu hvor manden ikke er hjemme! ;0)

Susan 24+5

Pernille77Pernille77
    Medlem

Øv hvor irretterende for dig Susan, og det kommer jo altid når man ikke tid til det.

Hvordan går det ellers med dig? Altså lige ud over en nerve der sidder i klemme.

Pernille 23+6

Pernille77Pernille77
    Medlem

Hej Susan

Jeg kan sagtens forestille mig at man bliver mere praktisk når man skal have nr. 3. Det er som at tiden nok skal blive brugt til noget anden, end indkøb de første par dage efter.

Det står lidt stille med huset lige nu, men det har altså også kun været til salg i 5 uger, så det er vel ok.

Ja jeg ved ikke med dig, men jeg satser altså ikke på at føde nytårsaften, men det er desværre ikke helt min beslutning;-) Men det kunne da være vildt sjovt at mødes derinde.

Med hensyn til messenger, så er jeg ikke på det – for at være helt ærlig aner jeg ikke hvordan man gør det:-) Og så skal det nok være på min hjemme pc og ikke min arb. pc! Jeg skal nok lige finde ud af det, for jeg får en pc mand på besøg en af de nærmeste dag derhjemme, da vores pc har det med at dø lige pludselig – helt uden varsel – MEGET STORT IRRITATIONSMOMENT!!!!!!

Håber at alt er vel.

Pernille 23+6

AnjademantAnjademant
    Medlem

din stakkel, kom fluks til din redning… hvis jeg vidste hvor du boede *ss* kender det man er bare altid skide uheldig når man ikke har tid til det.

God bedring

Knus Anja

zupsanzupsan
    Medlem

Jo tak det går fint, ja vi har jo nu set vores lillebror og det var sgu syret, men meget fedt! Som hende scannings-jm sagde, npr det er nr tre man venter så er det meget typisk at man bliver mere praktisk orinteret og vil derfor gerne vide køn, jeg tror hun har ret, for de to andre gange har jeg slet ikke ville vide noget!

Hvordan går det med Jeres hus salg??

Er du forresten på messenger??

Der er virkelig en god mulighed for at vi ender på fødegangen sammen……. Måske vi ska lskyde nytåret ind sammen…..he he he

Susan 24+5

vibsepigevibsepige
    Medlem

Hej

Øv hvor trælst med den nerve/muskel. Håber den snart går på plads igen… Gik der lang tid sidst?

Vh Vibeke

zupsanzupsan
    Medlem

Det er allerede i meget bedring, næsten væk, så det er dejligt nok, men manden kommer selvfølgelig også hjem i morgen…..hi hi

PletmorPletmor
    Medlem

Der er noget i den sag der minder mig meget om min dag. Jeg blev igår ringet op at jobcenteret fordi jeg står som ledig for at kunne få suplerende dagpenge. De havde et 3 ugers sygevikariat og det måtte jeg jo tage SUK. Min dag i dag har været ret travl. Skulle først til glukose belastning kl 8.15 så ud i mit sygevikariat og så derefter på mit job i kvickly. OG HVAD SKER DER SÅ? Lille mand får feber og ondt i ørene. jeg måtte bede min mor hjæælpe og det gjorde hun heldigvis gerne. Og så måtte jeg jo videre i mit hæsblæsende program.
    God bedring til dig søde.
    Knus Janni 28+

skrubzskrubz
    Medlem

.. ja sådan noget kommer da altid super ubelejligt!! Håber du bliver helt frisk igen snart, så det ikke skal plage dig!! Når manden kommer hjem må du kaste dig ned på sofaen og lade ham forkæle dig lidt ovenpå den tur 🙂

Knus
    Sarah 26+3

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.