jormoderbesøg

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    lottesivlottesiv
    Medlem

alt var fint, ok blodtryk, ingen ødemer, ingenting i urinen, mærker daglig liv, SF mål er godt nok lidt stor – 29cm!! så ramte lige over kurven denne gang. Hun følte meget på maven og jo det var da bestemt en stor bebse, men tror ikke på at der er to, især når de kun har fundet en på scanningerne.
    Vi snakkede lidt om min iskias. Hun gav mig nogle øvelser jeg kunne lave og hvis det var helt grelt så måtte jeg altså godt tage et par panodiler- varmepude kunne også have en effekt. Hun snakkede ikke om sygemelding, det var ligesom op til mig selv, men hun syntes bestemt at jeg klarede det godt og så med 3 små børn også.
    Jeg er pt ansat på månedsbasis, så jeg tror jeg ser hvordan det går denne måned ud og så måske få en sygemelding fra starten af oktober.
    Vi snakkede også hjemmefødsel kontra igangsætning. Jeg vil noget hellere føde hjemme end på vej til sygehuset. Men min mand er ikke glad for det hvis jordmoderen ikke når frem. Men igangsætning var også en mulighed men det kommer også helt an på om jeg er klar til det på det tidspunkt. Men det var noget vi skulle diskutere derhjemme og snakke mere om næste gang. Jeg skal til jordmoder igen om 4 uger.
    Imorgen skal min mormor bisættes – hun døde i mandags, det bliver nok lidt en hård dag. På søndag er det Uffes fødselsdag så der kommer hele familien. Uffe tager så 10 dage til USA fra den 18 sept. Jeg har da heldigvis lidt forskellige i familien jeg kan trække lidt på og de har da også tilbudt deres hjælp dejligt

Inge-Lie (28+2)

flissiflissi
    Medlem

Dejligt, at alt er vel med babyen. Det er spændende, hvor stor den bliver. 🙂 Du må lige give en opdatering, når I har besluttet jer for fødestedet. Kan I ikke få den gyldne middelvej med en igangsættelse, hvorefter I kører hjem og tilkalder en jordemoder, så snart der kommer veer?

Trist med din mormor. Det gør ondt at sige farvel til et skattet familiemedlem. Jeg var enormt ked af, at min mormor døde, inden min yngste datter kom til verden. De ville have elsket hinanden. Håber, I kommer godt igennem dagen i morgen.

Varme tanker
    Lisbeth 25+5

zupsanzupsan
    Medlem

Dejligt at de gik fint hos jm. ;0)

Men knap så sjovt med dødsfald.

kh Susan 25+1

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.