Uha…håber ikke der er nogen af jer

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Uha…håber ikke der er nogen af jer

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    AnjademantAnjademant
    Medlem

Det er frygteligt, og det er ikke mig… stakkels kvinde..Anja

dizzilizzidizzilizzi
    Medlem

Har ikke lige fulgt med i hvor alle bor, men har lige læst en artikel fra idag om en kvinde, som er blevet påkørt af en lastbil…Hun var gravid i 7. måned og barnet døde af sine kvæstelser…

Bliver sq mere og mere nervøs 🙁

Lisbeth 28+1

Anonym
    Gæst

Nej hvor frygteligt!!!

Helt tom for ord.. Stakkels kvinde og familien!! Men chaufføren har det vel ogs ad helvedes til.. :o(

Natasja 40+0

PletmorPletmor
    Medlem

Det var da ubehageligt. Jeg kan heldigvis sige det ikke er mig men gud hvor er det forfærteligt. Jeg bliver helt ked af at tænke på det.

Knus Janni 27+6

Anonym
    Gæst

stakkels kvinde og chauffør… men kan dog sige at det ikk er mig eller nogen jeg kender… men hvor må dte være ubehageligt…
    sanne 27+5

Majse08Majse08
    Medlem

Nej det er heldigvis heller ikke mig…
    Har ikke læst om det – men nej hvor er det frygteligt sådan noget.. 🙁

Læste i aftes på txtv at portugals politi nu har bevismateriale nok til at tiltale madeleine’s mor for mordet på madeleine… – Jeg er RYSTET!! Hvordan kan man slå sit eget barn ihjel ?? Fatter Q at det…..

Majse 27+5

AnjademantAnjademant
    Medlem

det med Madelaines mor, for at få de rigtige kidnapper ud af busken.
    Kan ikke forestille mig at de ville lave så stor en medie opstand hvis de selv sad med ansvaret for Madelaines forsvinden, det ville være direkte dumt.
    De er på bar bund, derfor “lader” de som om de nu vil gå en anden vej, for så længe fokus er rettet mod en udefra kommer de ikke frem fra busken. I skal se, den lille pige er nok godt gemt et sted og dukker måske op om flere år ligesom andre har gjort.

Knus Anja (just call me sherlock…) 25+3

zupsanzupsan
    Medlem

jeg tror godt de kunne finde på at tage imod alt det medieopmærksohed, de har givet selvom det er dem selv, få så får de sympati fra hele verden og inden vil i første omgang tænke på, at det kunne være dem, med andre ord de køber sig noget tid…..men synes tilgengæld at det er vulgært, hvis det er tilfældet!
    Kan slet slet ikke forstå det på nogen måde………

Susan

flissiflissi
    Medlem

Jeg blev også helt dårlig, da jeg læste det… Det er heldigvis heller ikke mig!

Lisbeth 25+2

Gina29Gina29
    Medlem

jeg ved hverken fra eller til i den sag, jeg synes der er noget meget underligt ved den. Samtidig har jeg også lidt svært ved det portogisiske politi, altså jeg er altid lidt af en pesimist i forhold til det udenlandske politi.. Men jeg synes i hvert faldet det et skrækkeligt det at mist sit barn.. også hende som blev kørt ned… Jeg kan slet ikke forstille mig ens liv kunne fortsætte, ved godt at mange gør det og det synes jeg bestemt også man skal.. Kan nok ikke gøre mig klog på det her jeg roder mig ud i nu.. har jo også en tude dag så må hellere stoppe…

annoverannover
    Medlem

Men jeg har læst om det. Det er skrækkeligt. Så vender det sig lige i en, og man bliver endnu engang påmindet om, hvor heldig man egentlig er.

AB 27 (endelig i 3. trimester)

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.