så er barnevognen i hus

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 så er barnevognen i hus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

var i går nede og købe vores barnevogn.. uden kæresten vidste det… han blev meget sur da han kiggede i bagagerummet og så stellet.. havde været oppe i lejligheden med selve kassen… begyndte at snakke om at det havde vi ikk råd til og det var ikk nødvendigt for vi ville jo købe en autostol. spurgte ham om det så var ham der handlede med den lille i stolen og gik frem og tilbage til købmanden… han ville jo bare tage bilen… men det endte med at han godt kunne se at den faktisk var praktisk… og har givet 2500 for den… en ven af familien havde købt en for 1 år siden i marineblå men da konen fandt ud af at de skulle have en pige ville hun have en rød vogn, så den er blevet brugt i dgaplejen i et halvt år og står rigtig flot… og har fået af vide det er et god mærke men kender det ikk.. den hedder teutonia…
    men hvor var det rart at få den hjem og lege med den, med hvordan den kunne skilles og hvor meget den kan…
    sanne 27+1
    som er gået i totalt baby indkøbs humør

christellichristelli
    Medlem

Tillykke med barnevogngen 🙂 Vi har også lige købt vores, og det beroliger mig at vi har fået det overstået.

Ville bare lige sige at det er et superdyrt mærke du der har fundet, så det lyder som om du har fået noget for pengene.

Vi var ude og kigge på barnevogne i weekenden, og hold da op hvor er der mange forskellige. Vi fandt en sælger som prøvede at sælge os et af de dyreste mærker, som netop var en Teutonia… Den var dødsmart og kunne alt muligt, næsten køre selv 😀 Men kostede også 4500 kr som standard. Puh, det ville jeg bare ikke give, selvom jeg godt kunne se mig selv spadsere rundt med denne her smarte ting… hihi…

Hilsen fra

Christina 24+3

mrssalmonmrssalmon
    Medlem

Tillykke med dit kup !! Her hos os er barnevognen lige blevet bestilt.. vi købte den nye 08 model fra Emmaljunga.. Av Av 6200 kr !! Men det er også mit 3.barn, og min datter fik jeg sidst for 6 år siden og denne gang blir den sidste. Desuden er det min mands første barn, så vi ville lige “rive” os lidt. Men syntes også det er beroligende at den er bestilt. Har nemlig hørt der godt kan være måneders ventetid på en Emmaljunga så..
    Nu glæder jeg mig bare til at lillemanden kommer, og vi skal ud og rulle med vognen 😉
    Knus Bettina 23+3

Jeg har også købt barnevogn – 5600kr., fordi det var en udstillingsmodel: Brio sport 07 m. lift, madrasser, fluenet og regnslag, så synes selv det var et kup selvom min mand mente jeg skulle have presset prisen længere ned, men så kunne han jo bare selv have taget med…! Jeg tjente 20.000 i foråret, så synes at der var råd til lige den jeg havde gået og drømt om…!
    Skønt at have det på plads
    Novembermor
    27+3

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.