Sikke et chok… phyhhhha

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Sikke et chok… phyhhhha

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    PletmorPletmor
    Medlem

Puuuh ha det må ha været ubehageligt. Jeg er glad for at alt endte godt.
    Knus Janni 28+0

skrubzskrubz
    Medlem

Havde siden igår middag ikke rigtigt mærket liv.. og ikke engang efter koldt vand, sukker, og skubben til maven kunne jeg få en eneste puf fra lillemanden… Har sovet rigtigt dårligt, og da jeg vågner i morges var der stadig ikke noget (han plejer ellers at hilse godmorgen når jeg ligger og vågner).. Ringede til sidst til kæresten, på nippet til at tude, mens jeg cyklede på arbejde… fik ham til at flytte et par møder – og ringede så til Hvidovre og snakkede med en sød JM som bad os komme ind! Vi kørte fluks derud.. og selvom det kun tager 15 min ca, var det godt nok det længste kvarter i mit liv.. glemte næsten at trække vejret.. Og så kommer vi derud, og bliver heldigvis taget med det samme.. hun sætter doptonen på.. og 5 laaaaaaaaaaange sekunder.. før den siger “kaduk kaduk”i heftigt tempo… Den lille bandit har det fint fint, og havde bare puttet sig godt under moderkagen..Var ved at græde af lettelse!

Resten af dagen har han været lige så lystig som han plejer.. og jeg værdsætter endnu mere hvert spark jeg får (også dem i blæren.. *G*) .. Men hold op hvor bliver man bare bange.. og der er 3 mdr endnu.. glæder mig MEGET til jul lige nu!!

Sarah 26+3

vibsepigevibsepige
    Medlem

Hej

Sikke da en forskrækkelse I har fået – godt at banditten “bare” havde gemt sig… og godt i ikke kom til at vente i lang tid inden det blev jeres tur 😉 Det er nu rigtigt dejligt at høre bebsens hjertelyd 🙂

Vh Vibeke

MCDV2007MCDV2007
    Medlem

Sikke en forskrækkelse, glad for at høre at alt er godt!
    Hvordan går det i øvrigt med at være tilbage på jobbet? Sidst du skrev nævnte du noget med at din chef ikke var særligt forstående!

zupsanzupsan
    Medlem

Ja pyhhhh……….stilhed er heller ikke noget for mig i den sammenhæng. Godt I fik en afklaring!

;0)

Susan 24+6

skrubzskrubz
    Medlem

Ihhhh hvor er I søde… Har bare haft en crazy uge – og har været træt om aftenen… men vil rigtig gerne fortælle om hvordan det går.. er dog lige på vej hjem fra arbejde.. men skriver i aften eller i morgen 🙂

Sarah 26+5

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.