Hikkende bebse

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    BeagleBeagle
    Medlem

Har I også sådan en krabat der hikker i tide og utide ? Jeg synes den lille her hikker rigtig meget. Her er den igang med hikkeriet på 10. minut. Den lille ligger med hovedet i mit bækken (oh ja, håber ikke det betyder snarlig fødsel) og der er så de regelmæssige rytmiske bevægelser og numsen oppe i venstre side som hopper i takt *LOL*

Vores første, Albert var også en værre hikke-frans- og gylpefrans, håber ikke det er tilfældet med et stort gylpebarn til 😎

Beagle, med en hikke-frans….. håber der er andre der også har den glæde med et hikkende barn i maven ?

mp3grlmp3grl
    Medlem

Jeg ved det ikke rigtig, dette er min 2 graviditet og jeg har stadig ikke fundet ud af hvornår det er hikke eller om han bare rumler meget rundt *S* Men har skam glæde af alt det liv jeg mærker 🙂

Knus Annika 26+2

annoverannover
    Medlem

Der er også hikke her en gang i mellem, men ofte varer det ikke mere end et par minutter. Det er så sjovt at sidde og mærke.

Angående det med bækkenet, så mærkede jeg i forgårs en rytmisk dunken nede i bækkenet, som om at babyen lå med hovedet dernede og hikkede. Det kom med ret hurtig hastighed, dog for langsom til at kunne være pulsen. Og så følte jeg ligeledes små spark samtidig oppe i siden. Kan det være fordi babyen allerede har lagt sig med hovedet nede i bækkenet, som du beskriver Beagle? Og kan den så flytte sig rundt igen bagefter, efter den har haft hovedet så langt nede? Jeg har nemlig ikke lige følt det siden, synes jeg. Men jeg føler dog et større tryk mod mit bækken og min blære end før, og jeg har en del menustrationslignende smerter, som om den tager et ryk med voksningen igen nu.

Giver det mening, det jeg prøver at beskrive? Har I andre det også sådan?

Kh AB 26+5 (som er lysvågen nu kl. 6.18 lokal tid :-(….gaaaab, en søndag! Jeg må altså se, om jeg ikke kan overtale kroppen til en time mere mindst!)

flissiflissi
    Medlem

Åh jo, jeg har skam også en Hikke-Blob og den hikker tit!

Begge mine piger var også hikkere, hvilket de fortsatte med, da de kom ud. De var også begge supergylpere.

Hikkeriet er hyggeligt nok lige nu, men som jeg husker det, bliver det lidt træls i længden. Det skyldes nok, at jeg hader at have hikke selv….

Lisbeth 25+0 – som også har hikke 5-6 gange om dagen!

BeagleBeagle
    Medlem

Overlægen fortalte at bebse glider ind og ud af bækkenet, han kunne godt rokke lidt frem og tilbage med bebse i min mave. Så helt fast har bebse ikke sat sig ! Men jeg kan mærke bebse foretrækker at have knoppen nede i mit trange bækken og så dreje fra side til side, ligger mest med ryggen i venstre side….

Hik hik hik hik…. sådan har det været flere gange i dag. Godt jeg som Lisbeth ikke har hikke selv, for det hader jeg bare !

Knus,
    Beagle, 28+0

Anonym
    Gæst

Hej AB

Håber at du stadig sover*S*, men her er det snart frokost siger min mave mig…
    Hikke hos baby er en måde at lære vejrtrækningsbevægelser på og de er ikke generende for dem.
    Min pige ligger altid i bækkenet og har ofte hikke, det betyder dog langt fra at hun sidder fast*S*, hos mig mærkes det hlet nede bag skambenet og oftest i højre side. De sætter sig som regel ikke fast før et par uger før termin, når pladsen er ved at være ret lille derinde.
    Det der med tryk kan jeg også genkende og nogle gange må jeg næsten løbe til toilettet fordi hun lige gnubber ryggen op ad blæren.

Nina, 28+2

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.