Hjæælp – jeg skal til bryllup!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Hjæælp – jeg skal til bryllup!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    wexoebabywexoebaby
    Medlem

Vi har pludselig fået en uventet bryllupsinvitation…
    Og det er allerede om 5 uger!
    Panik panik, for hvor finder jeg en kjole til så fin en begivenhed, der også kan rumme min fede mave ? Til den tid er jeg 33+3

Kristina 28+1

Anonym
    Gæst

har lige siddet og kigget lidt rundt på nettet…
    notanshop.com har kjoler til gravide
    onefashion.dk forhandler mama l
    babydanmark.dk har nogle søde nederdele
    uniquekjoler.dk skriver at de laver til gravide men det koster mere… men det er jo om man vil ofre pengene eller ej
    håber de kan bruges…
    sanne 27+1

cleffecleffe
    Medlem

🙂 Synes ikke problemet er så stort. Selv i Hog M har de søde kjoler til gravide til meget rimelige priser. Disse pifter man bare op med tilbehør . Nogle flotte øreringe, et bælte, halskæder og andet tingel tangel 🙂 Ellers er der jo flere shopping steder på nettet med der er jo leveringstid og hvis det så ikke passer er det jo lidt træls:-)

Gitte 25+4

flissiflissi
    Medlem

Smut i Zizzi og køb en “blusekjole” til store piger. Tag den på udenpå dine flotteste graviditetsbukser. De bluser er skåret lige under brysterne, har et flot kjoleagtigt fald ned over maven og når til lige over knæene. Pragtfulde farver. Den løsning har jeg brugt!

Husk FLADE sko, så du ikke belaster dit stakkels bækken for meget. 😉

Lisbeth 24+5

kelidakelida
    Medlem

Hejsa. jeg har lige været til bryllup, så hvis du vil må du gerne købe mit.

det var en kort nedderdel og en rigtig flot kardigan, med en sort top under + flade sko.

med det kommer jo også an på hvilken slags bryllup det er. Ellers er bestseller begyndt med en ventetøj kollektion, der har de nogle flotte kjoler og lange tunikaer.

hilsen kirstine 21+0

MCDV2007MCDV2007
    Medlem

I monsoon kan du finde fine kjoler i helt tyndt viscose. Jeg havde købte en kjole der i 2 størrelser større end jeg normalt bruger og den sad super flot og viste maven rigtigt flot. Jeg var i uge 27.
    Butikken ligger på strøget i kbh og i frederiksberg centret

PentonellaPentonella
    Medlem

Hej Kristina

Jeg står selv og er inviteret til noget jubilæumsfest og i den andledning står der i invitationen: AFTENKJOLER til damerne og smoking/mørkt til herrerne.

Jeg er af den årsag igang med at få syet en kjole hos en syerske i Odense og den skulle gerne komme hjem i midten af næste uge. Jeg selv skal bruge den her d. 15 sep. og efter det…ja der kommer den bare til at hænge i skabet,så hvis nu at tilfældet er at du måske kan være i den må du hjertens gerne låne den af mig.
    (tror måske ikke problemet er om du kan være i den,det er nok mere om den er for stor til dig….)

Hvis en lang aftenkjole er for meget,så har jeg en anden fin kjole jeg selv har fået syet til et bryllup,hvor jeg også var gravid.
    Den går sådan ca. ned midt på læggen,er lavet i en flot petroliumsblå farve i satin og dertil har jeg både taske og sjal også.
    Den må du også gerne låne,hvis det er.

Knus fra Anja 25+4

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Tak for dit søde tilbud, det kan godt være jeg gerne vil benytte mig af det, hvis vi er nogenlunde samme størrelse… Ved ikke lige om det er så sandsynligt, da jeg er en lille rund spirivip med stor barm…. (kun 153 cm høj)
    Vil dog lige se om jeg ikke kan finde noget, ellers vender jeg tilbage til dit søde tilbud!
    Kan se du bor i Herlev, så det er også nogenlunde i nærheden – jeg bor selv i Hvidovre.

Hilsen Kristina 28+1

frkRubinfrkRubin
    Medlem

Jeg har en lang elastisk slank midnatsblå kjole u. ærmer og m. høj hals. dråbeformet udskæring på ryggen, rigtig flot men meget enkel… den kan sagtens bruges til en gravid mave. Er selv 159 høj m. stor barm så den burde du ihvertfald kunne passe, den er du også velkommen til at låne hvis du vil.

Knus Sarah 23+5

PentonellaPentonella
    Medlem

Øv,jeg tror desværre at jeg er noget større end du :o(

Jeg er knap 170 og noget rund….

Knus Anja.

FruTillingFruTilling
    Medlem

Hej Kristina!

Jeg var heldig at finde en super sød kjole til penge der er til at betale hos Mummi på Falkoner Allé på Frb. (lige ved Godthåbsvej…) og ellers er Monsoon i Frb.Centret et godt bud – der er mange rigtig søde ting der ikke er til gravide, men som er skåret FINT til vores maver 🙂

Er selv 160 cm. med forholdsvis stor barm og der er plads til det hele i flere af deres sager 🙂

God jagt!

//Anne
    27+1

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.