Gode råd om strømpebukser

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Gode råd om strømpebukser

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hmm ja det var egentlig også et problem jeg godt kunne bruge en løsning på. Jeg går en del i kjole og strømpebukser, men som du siger, så sidder dem fra HM der lige 5-7 cm over navlen og irriterer mit maveskin. Tror det ville være rarer hvis de gik helt op over.
    Mon der er nogen der ved om de kan købes nogen steder??

Mette 25+6

syseniasysenia
    Medlem

Hvad gør I, når I bruger strømpebukser? Jeg har en forkærlighed for at gå i nederdel og kjole, men nu hvor kulden kommer, så er jeg jo nødt til at have strømpebukser på, og her har jeg endnu ikke fundet en god løsning.
    Jeg synes, at de graviditetsstrømpebukser, jeg har købt i H&M, strammer irriterende over maven. Også selvom de ellers passer i størrelsen. Jeg kan i det hele taget ikke holde ud at have noget, som strammer hen over maven.
    Og så har jeg fulgt et råd, jeg læste om, at man kunne klippe hul i elastikken på sine gamle strømpebukser. Det har også virket indtil nu, men maven er ved at blive for stor.
    Nogen, som har gode råd eller ved, hvor man kan købe suveræne strømpebukser?
    KH
    Margit, 27+2

BeagleBeagle
    Medlem

http://www.notanshop.dk og http://www.legwear.dk

de har strømper til gravide.

Beagle, 27+4

AnjademantAnjademant
    Medlem

Køb strømbebukser til store piger i zizzie eller hm BB de når et godt stykke op over maven og triller ikke ned, jeg bruger dem selv nu.

Knus Anja 24+5

Anonym
    Gæst

Jeg har købt et par gamacher hos Mummi i Aalborg (http://www.mummi.com/index.asp). De er rigtig gode og går højt op på maven, så der er stadig plads til udvidelse. 🙂 Jeg mener også, de har strømpebukser.

Jeg har også hørt, at man kan købe almindelige strømpebukser med en stor kile (til enden). Så kan strømpebukserne bare tages omvendt på så kilen kommer forrest (til maven).

Held og lykke.

Mvh Kaf (24+3)

har lige købt nogle super skønne strømpebukser i mærket Boob, kan helt sikkert fås andre steder men købt dem i en rigtig hyggelig butik, der hedder musling v. nørreport station. 🙂

Anonym
    Gæst

Jeg bruger selvsiddende. De kan også købes i tykke modeller f.eks. i Føtex. Kan heller ikke holde ud, at de strammer. Det kan godt være lidt køligt om ballerne, men synes, det er bedste bud.

Bingo

FruTillingFruTilling
    Medlem

Jeg har med succes brugt en del af mine gamle strømpebukser – bare omvendt på 🙂

Man må jo finde løsninger, når nu maven vokser *smiler*

Jeg kan godt lide dem der er lidt tykkere i det og dem har de i bla. Føtex.
    Dem der er begyndt at stramme, har jeg blot klippet hakker i siden af, det har hjulpet fint indtil nu….

God fornøjelse med det!

//Anne
    27+1

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.