Keglesnit – ekstra undersøgelser??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Keglesnit – ekstra undersøgelser??

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    RundemigRundemig
    Medlem

Hejsa …

Jeg ved, at jeg pga. plukveer og tidligere keglesnit blev sendt til en ekstra lægekontrol og indvendig scanning …

Og da jeg så kom til sygehuset, fortalte de mig, at alle der havde fået fortaget en kegleoperation ville blive indkaldt til denne scanning i uge 23 … Men det vidste min læge altså bare ikke …

Men det er ikke ensbetydne med, at livmoderhalsen er kortere end normalt – det kommer jo ligesom også lidt an på hvor meget man i tidernes morgen har fået fjernet …

Men jeg ville tage det op med din læge !!…

Tina 28+1 – som var til sådan én undersøgelse i sidste uge …

Hej,

Er der nogen af jer der ved om man skal bede om at blive undersøgt ekstra hvis man tidligere har fået foretaget et keglesnit? Tænker på at livmoderhalsen må være lidt kortere efter keglesnittet …

Jeg er kun blevet undersøgt “udenpå” maven – så jeg har ingen ide om min livmoderhals er normal.

Snartmor!!!

Anonym
    Gæst

Jeg spurgte min læge, om der var noget at være bekymret om, eller om jeg skulle undersøges ekstra. Det svarede han nej til.

Mette 25+2

FruTillingFruTilling
    Medlem

Jeg har været til en ekstra scanning pga. et keglesnit for snart 2 år siden.

Heldigvis var min livmoderhals både fint lang og lukket som den skulle.

Så jeg ville tage det op med enten JM eller din læge.
    Det var min JM der sørgede for den ekstra scanning!

//Anne
    28+0 i morgen

Majse08Majse08
    Medlem

Nu kan det godt være at jeg spørger dumt – men hvad er et keglesnit ??

Majse 28 fulde uger idaaag.. :)))

Majse08Majse08
    Medlem

ok anette – tak for info.. 🙂

har også fået lavet keglesnit, har ikke fået ekstra undersøgelser .Det eneste min jm. sagde var at hun ofte oplevede at man havde flere smerter når man skulle føde fordi livmoderen er lidt mindre og strammere – har sværre ved at give sig.
    og til majse så er et keglesnit i hvert for mit tilfælde en lille operation, hvor jeg har fået fjernet et lille stykke – et keglesnit, af livmoderen, fordi jeg havde celleforandringer.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.