Mødes i Herning fredag d. 5 oktober

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Mødes i Herning fredag d. 5 oktober

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    AnjademantAnjademant
    Medlem

Kan det blive om eftermiddagen evt kl 15.30?

Og stadig i Herning centret eller er der en cafe der er bedre egnet???
    Jeg har fri kl 14 om fredagen og skal lige ha hentet børn inden jeg kan drage afsted.

Anja 25+2

flissiflissi
    Medlem

Kvicklys “café” i Herningcentret har en glimrende kaffe. Jeg er ikke udpræget café-menneske, så jeg er let at stille tilfreds. Shopping er der jo rig mulighed for!

Jeg er med!!!

Lisbeth 25+1

AnjademantAnjademant
    Medlem

Jeg synes også at det er helt fint at mødes der *ss* stik mig en latte så er je gla

knus

SejrupSejrup
    Medlem

Hejsa!!

Hvis alt nu går som vi har planlagt mht. flytningen, så er jeg også helt klart med.

Kh. Merete 28+4

zupsanzupsan
    Medlem

Bliver sgu helt misundelig på Jer, at I skal mdes i Herning centret, jeg er selv opvokste i Ikast – bor nu i Århus – og det var altid stort når vi fik lov at komme i Herningcentret…..hi hi hi hi og efterfølgende var det stort at gå i byen i Herning, da man fik den alder ;0)

Kan I hygge Jer rigtig meget!

Susan 24+5

Det er helt fint for mig at mødes fredag den 5 okt, men det kan være jeg bliver nødt til at tage min yngste søn med, hvis ikke jeg loige kan find en der kan tage ham i i nogle timer indtil farmand kommer hjem.

Chris

ksmoderksmoder
    Medlem

Fredag kl 15.30 i Herningcentret, er også ok med mig.

ksmoder 27+2

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.