Endnu en pige

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    BeagleBeagle
    Medlem

i gruppen :-)))))))) Blev scannet i onsdags (vægtscanning) og overlægen spurgte meget meget pænt om vi skulle kigge efter kønnet, vi sagde PYT og lod ham kigge. Sørme om der ikke ligger en lille december-pige inde i mig 🙂 Hun bliver højest sandsynligt forløst før tid pga min sygdom, men hun har det supergodt inde i min livmoder, vægten sagde 1326 gram og det var bare super sagde overlægen.

Så nu har jeg da sørme listet mig til at købe hvide stofbleer der skal farves lyserøde 🙂 Og et lille yndigt sæt sengetøj med lyserøde striber og blonder på.

Så nu er der en pige mere til alle de drenge I andre venter Jer 😀

Knus,
    Beagle.

BrittBech7BrittBech7
    Medlem

tillykke

Knus Britt…der ikke ved hvad gruppe hun tilhører 🙂

flissiflissi
    Medlem

Iiih altså, hvor dejligt! Så får du en af hver. Hvilken fryd! Dejligt, at hun vokser godt og har det godt derinde. Fik du tjekket livmoderhalsen ved samme lejlighed?

Pigerne er ofte lidt hurtigere end drengene i starten, så hun skal nok komme hurtigt efter sin storebror. 😉

Knus Lisbeth 25+5

zupsanzupsan
    Medlem

Tillykke med den lille pige!

Kh Susan 25+1

Anonym
    Gæst

Stort tillykke med den lille pige. Jeg lagde lige mærke til det med stof-bleerne. Du kan spare dig arbejdet ved at købe dem i lyserøde fra starten af – det har vi gjort. Vi fandt dem på bud i Bilka:-)
    God weekend!
    Venligst Hellou

annoverannover
    Medlem

Hej Beagle.

Nå så vandt nysgerrigheden alligevel 🙂 Ja, det kan jeg jo godt forstå. det er altså også fristende, når man ligger der.

Tillykke med lillepigen og med at hun har det godt inde i mors hule. Hvor bliver billederne forresten af med maven på? Fandt du ud af alt det med at sætte linket ind osv.?

Knus AB 27+3

BeagleBeagle
    Medlem

Hej Ann-Birthe.

Ja, nysgerrigheden overvandt, men især når den gamle overlæge spurgte så pænt. Sidste gang afslørede han det bare sådan uden videre. Jeg tror han synes det er sjovt at fortælle kønnet på de små. Det er stadigvæk lidt svært ved MD scanningen i uge 20. Når man når de 30 stykker er det betydeligt nemmere.

Mavebillederne har jeg ikke gjort så meget ved, har ikke været så meget på nettet i de sidste par dage. Har slappet af med en bog og talt plukkeveerne 🙁

Ang. stofbleerne, tak for tippet. Men jeg farver dem selv. Er tosset med at gøre tingene selv 😉

Knus,
    Beagle.

AnjademantAnjademant
    Medlem

Ajj Beagle dejligt for jer med en pige også..SS
    Min søster siger (hun har en pige og en dreng – drengen er yngst) at hun var glad for at ha fået en pige først, for havde det været omvendt havde hun fået en fødselsdep… ( altså fordi at det var rigtig nemt med en dreng efter min niece… som godt kan være noget af en mundfuld GG)

Jeg så lige i ånden mig selv ligge ned resten af graviditeten, da jeg var på fødegangen idag, så da fik du lige en kærlig og medfølende tanke.

Knus Anja 25+6

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.