Ekstra kik til baby….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Ekstra kik til baby….

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    FruTillingFruTilling
    Medlem

Var til JM igår – syntes heldigvis at hun er rigtig sød!

Hvidovre hospital havde liiiige glemt at scanne min livmoderhals da vi var derud til MD-scanningen. Så JM skaffede fluks en tid til i morges. Så nu har jeg haft fornøjelsen af at se junior igen 🙂 SKØNT!!!!

Livmoderhals har det fint og er lang og lukket. Man var lidt bekymring for om den var forkoret gr. keglesnit for knap 2 år siden.

JM var MEGET tilfreds med både livmoders str. + baby’s str. igår og havde også lige fået sneget en vægtscanning ind idag.

Så nu ved vi at h*n vejer ca. 1130 gr. og er fint stor + at der stadig er masser af vand og plads.

Skal til 3D-scanning på torsdag – så må vi se om de når til samme konklusion hi hi hi….

//Anne 27+5

zupsanzupsan
    Medlem

Hvor dejligt, og specietl når man lige får en scanning mere, fik jeg også pga det samme i min sidste graviditet, måske jeg skulle sprger min Jm om jeg kan det igen, når jeg skal til hende om tusinde år (føltes det) hi hi hi

Susan 24+5

vibsepigevibsepige
    Medlem

Hej

Dejligt at “udgangen” holder lukket – og altid skønt med et ekstra kig til bebsen 😉

Det bliver spændende om bebsen bliver målt til ca. samme str. ved 3D-scanningen 😉

Vh Vibeke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.