Gimpe, ringede til ambolatoriet for gravide

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Gimpe, ringede til ambolatoriet for gravide

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    devildedevilde
    Medlem

Puha syns jeg er lidt forvirret lige nu, kan ikke lige finde rundt i mine føleser/tanker.

Har det jo meget dårligt for tiden og vil gerne have tjekket at baby er ok og have snakket om en evt igangsættelse.
    Da jeg sidst blev scannet sagde JM til mig at jeg bare skulle ringe hvis jeg havde brug for ekstra kontrol, skulle ringe ml. 10-12 på hverdage og så spørge efter Lillian!! Det er jo fedt nok…
    Nu er jeg jo så meget dårlig til at indrømme og gå videre med tingene når jeg har det skidt, men i dag tog jeg mig sammen og ringede…
    Spurgte efter Lillian og fik til svar, hvem Lillian??? Jeg havde jo ikke fået noget efternavn…
    Sagde jeg ikke vidste det, men hun scannede mig sidst jeg blev scannet… så mente hun det måtte være deres overlæge, men hun er der kun tirsdag og fredag… hmm… spurgte om ikke hun kunne se hvem der havde scannet mig sidst, men det sagde hun nej til, det står i din journal… hmmm, ved de kan se det, for hun kiggede sidst efter hvem der havde scannet sidst sidst….
    Jeg startede med at fortælle hende at det var Lillian selv der havde sagt at jeg bare skulle ringe hvis der var noget, og det var pga min sygdom.

Jeg blev bare så harm over den måde hun snakkede på og sagde bare nå tak for hjælpen og hej hej…
    Jeg forstår ikke hvordan nogen folk kan være på den måde, når de er der for at hjælpe en…

Sidder jo så og tænker og det er jo meget rart at vide at det faktisk er overlægen (initialerne på min vadrerjournal passer med det navn hun sagde) der har min sag og jeg vil så bede om en ekstra scanning og få snakket tingene igennem med hende, men hvornår ringer jeg så…
    Forsøger jeg at ringe i morgen og høre om jeg kan få en tid på fredag hos hende eller ringer jeg først på fredag når jeg ved hun er der???

Hmmmm…

min1babymin1baby
    Medlem

Øv hvor er det bare surt når de ikke hjælper en på den måde de har lovet. Det er bare ikke alle i sundhedssektoren der er lige søde og hjælpsomme.

Jeg vil tro at du skal ringe på fredag når du ved hende lillian er der og så snakke med hende selv. Det vil jeg tro du for mest ud af.

Knus Vicky 28+3

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.