Symfysemål 31…er det ikke meget??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Symfysemål 31…er det ikke meget??

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej, Var hos lægen igår til andet besøg, og der målte hun så mit symfysemål til 31, jeg er jo kun 24+5. Synes I ikke det lyder vildt. min læge sagde at hun måske troede jeg var lidt længere henne. Jeg skal til kønsscanning på mandag så vil jeg spørge hvad han tror er min termin, og min læge sagde, at hvis der var en væsentlig forskel, skulle jeg ringe til min JM med henblik på en ny terminsdato….suk.
    Andre der har oplevet lign.
    Kh.
    Sara

Anonym
    Gæst

Synes godt nok at det lyder lidt vildt. Da jeg var ved lægen i 24+4 var mit SF på 20 (lidt lavt, men ikke noget alarmerende)

Anonym
    Gæst

Hej…

Mit mål lå på 30 da jeg var i uge 22 og der er ingen der har rykket min termin…. Så jeg tror at det er meget normalt at man vokser forskelligt….

Katrine 32+1

flissiflissi
    Medlem

SF-målet kan variere, alt efter hvordan baby ligger, hvad tid på dagen det er, og om man ligger i den høje eller lave ende med fostervand. Din læge burde derfor ikke snakke om din termin på baggrund af SF-målet!

Jeg synes ikke, du skal tænke nærmere over det. Bliver det ved med at være stort, bliver du nok scannet for fostervandsmængde, men det skal din jordemoder nok henvise dig til.

Min læge målte mit SF-mål til 30 sidste tirsdag, da jeg var 24+2. Han korrigerede det dog – med lidt god vilje, som han sagde – til 29.

Knus Lisbeth 25+5

Det er mere udviklingen i målet end selve målet, der er interessant i længden.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.