Trusser der ruller

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Trusser der ruller

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    annoverannover
    Medlem

Jeg er SÅ træt af, at mine trusser ruller sammen under maven. Jeg har ellers kun sådan nogle hipsters, som er ret lavtaljede, men da min mave starter ret lavt, ruller de sig sammen, hver gang jeg bukker eller sætter mig. Jeg er ikke vild med de graviditetstrusser, der går op over maven, da jeg bedst kan lide at have lavtaljede på, men hvad gør i andre? Har I fundet nogle helt geniale trusser et eller andet sted? Eller er I hoppet i de store, der går op over maven?

AB 26+2

syseniasysenia
    Medlem

Jeg bruger faktisk bare helt almindelige små bomuldstrusser i en størrelse eller to større, end jeg plejer. Sådan nogle uden hård elastik i toppen.
    Jeg kan egentligt bedst lide, at de sidder neden under maven. Så det er så nemt… 🙂
    held og lykke!
    Margit

ATA2004ATA2004
    Medlem

Bruger H&M almindelige hipster. Har aldrig oplevet at de rullede. Synes faktisk tværtimod at den lille elastikkant er usædvanlig blød og effektiv.
    KH
    A-T

BeagleBeagle
    Medlem

*LOL* det kender jeg alt for godt til og det er bare så irriterende at man så “diskret” skal rulle trussen op igen.

Jeg har købt en stak bløde sloggitrusser 2 nr. større, jeg kan godt lide de går over min mave da den er temmelig KOLD, så varmer de så dejligt samt trusserne så også suger det blod der kommer ud af alle mine injektionssteder. Så to fluer med et smæk med usexede trusser, manden får dem alligevel hurtigt “rullet” af 😉

Knus,
    Beagle, 27+4

zupsanzupsan
    Medlem

HEj,

Har lige set på H&M hjemmeside, at de sælger nogen graviditetstrusser, de er lavtaljede. Kan ikke selv fordrage de store, og har købt nogen hipster lidt større end normal, og placer dem under maven. eller så godt som! ;0)

Susan

Hansen1412Hansen1412
    Medlem

Har hipster og g-streng far H&M i en størrelse større end jeg plejer at bruge. De er i en pakke med 3 par trusser og koster ca. 75 kr. De sidder under maven og jeg har ikke problemer med at de ruller. De er også billigere end graviditetstrusser og så kan de bruges bagefter.
    Hansen 25+6

flissiflissi
    Medlem

Jeg kan heller ikke tage, når trusserne ruller og jeg bryder mig heller ikke om graviditetstrusser. Maven er i forvejen pakket rigeligt ind!

Jeg har været i Kvickly og købe 3 pakker lavtaljede tai-trusser str. XL til 25 kr. pakken af mærket Units. Der var 5 par i hver. De er af bomuld og uden blonder eller andre ting, der kan genere. De sidder under maven og er ganske behagelige.

Min mand er helt pjattet med de postkasserøde og de prikkede. 😉

Lisbeth 24+4

soederbergsoederberg
    Medlem

jeg er for længst gået over til graviditetstrusser. Sexede er de ikke, men de ruller ikke ned over maven, hvilket er enormt irriterende. Bilka har faktisk nogle gode nogen, både alm. og boxer.

Heidi 24+6

Anonym
    Gæst

Jeg har også g-streng fra H&M. De der meget små, hvor der kun er elastik i siden. 3 stk. for 75 kr. Synes egentligt, at de er lige små nok, men de er bare så rare at have på, da de sidder så lavt, at de ikke ruller under maven. Synes også det strammer, når trusserne ruller.

Jeg er heller ikke til de der kæmpe trusser. Synes som en anden, at maven er pakket rigeligt ind. Kan ikke lide presset, når elastisk stof omkring maven er lidt for stramt. Forsøger at holde mig på to lag…

Bingo

Anonym
    Gæst

har endnu ikk haft problemer med trusser der ruller men kan stadig passe mine alm trusser men går og frygter den dag jeg skal i STORE trusser for hader dem… nyder mine g-strenge…
    sanne
    27+0

BeagleBeagle
    Medlem

lækkert at holde sig på to lag, jeg er helt oppe på 5 lag før jeg er tilfreds med at holde varmen på min kolde mave:

trusser,
    støttekorset for bækkenløsningen,
    bluse,
    bukser,
    mavebælte for at skjule støttekorsettets spænder.

– og nej jeg sveder ikke 😉

Beagle.

AnjademantAnjademant
    Medlem

Jeg har lige idag købt 4 par hibsters i netto på opfordring fra majse08 de er skønne og der er ikke syninger i siden, de sidder godt under maven og jeg føler mig stadig påklædt. 29.95 er den gode pris, kan varmt anbefales
    Tak majse
    Anja 24+5

cleffecleffe
    Medlem

har også hipsters fra H&M – de hipsters de har til gravide synes jeg ligner noget af det samme hvis jeg skal være ærlig. Nå jo der var da en forskel. 3 hipsters til gravide for en hund og tre hipsters til alm for 60. Det var seriøs det eneste jeg kunne se var forskellen. (ok de alm var lidt smartere frem for blomder all over:-))

Gitte 25+4

FruTillingFruTilling
    Medlem

Rulletrusser er baaare ufedt!

Jeg har stor glæde af Sloggi’s hipsters uden sømme (andet en bagpå). De er i microfiber og har ingen elastik i hverken talje eller ben. Det er dem der kommer i små sjove pakker og typisk hænger på et stativ. Findes både som hipster og g-streng.

//Anne
    27+1

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.