Babybox

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    ATA2004ATA2004
    Medlem

Har lige hentet en fin babybox hos Babysam. Det var lige efter JM-besøg. Hun snakkede så sødt om ham, da hun mærkede på maven (a la “og her er hans lille ryg og små ben”). Det hele bliver endnu mere virkelig efter sådan et besøg og en babybox med sutteflaske, bleer, salve etc.

Nå, men det jeg egentlig ville var at fortælle jer, at jeg synes deres babybox er et fint, gratis tilbud – som jeg kan anbefale.

Er der andre kasser at finde nogen steder?

Hilsen
    Ann-Therese

Anonym
    Gæst

Har også hentet min. Der er godt nok mange fine ting i.

siflutsiflut
    Medlem

Der er i hvert fald Matas og Coop, men hos Coop skal man vist være medlem…

Sigrid, 22+2

AnjademantAnjademant
    Medlem

Der er vist noget at komme efter alle steder

ATA2004ATA2004
    Medlem
    annoverannover
    Medlem

Jeg tror, jeg fik mailen lige efter, jeg havde udfyldt bestillingen.

Det er faktisk en rigtig god box i forhold til, at det er helt gratis. Jeg sørgede for at få den samlet op, sidst jeg var i DK he he he….

AB 26+3

Anonym
    Gæst

Jer der har bestilt babybbox.
    Hvor lang tid er der gået fra i har bestilt til i har fået bekræftende mail??

Mette

ksmoderksmoder
    Medlem

Der er også gratis kasser hos Bilka/føtex, hos Libero og i Matas. Alle 3 steder skal man melde sig til fra internettet.

Hos Matas og Libero får man også en kasse efter man har født.

Jeg har ik selv hentet nogen endnu, men fik dem sidste gang jeg var gravid, og de var rigtig fine. iforhold til at det er gratis.

ksmoder 26+5

Gina29Gina29
    Medlem

Aej jeg har også lige bestilt en, men vidste faktisk ikke man kunne, herligt 😉

man´kan også melde sig til inde på nestle tror jeg nok det er så får man gratis pulver grød prøver når en gang man har født sin lille bebs og den tid kommer.

Man kan så desværre ikke hente de kasser fra baabysam osv når man har fået dem en gang- fik da jeg ventede gustav og det 2 år siden….det da lidt øv…
    maria 25+4

ATA2004ATA2004
    Medlem

Har ledt og ledt på både matas’-side og coops-side. Kan altså ikke finde nogen baby-pakke. På Matas skal man melde sig ind – får man så muligheden for en pakke senere? Der står nemlig ingenting. Nogen der kan hjælpe?
    Hilsen
    A-T

ATA2004ATA2004
    Medlem

Mener at jeg endte på en side som skulle skrives ud og medbringes. Husker ikke at det var en mail…
    Kh
    A-T

soederbergsoederberg
    Medlem

Hej Ann-Therese
    Man kan få en pakke fra Libero ved at gå ind på deres hjemmeside http://www.libero.dk Der skulle også være nogle gode ting i.

Heidi 25+0

ATA2004ATA2004
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Du skal melde dig ind i Matas babyklub, så kommer du ind, hvor de skriver om de to pakker de har. En til gravide mor og en til baby når den kommer.

Vil bare lige minde om, at det alt sammen er reklamer og man kan blive ringet op af samtlige firmaer, som er indeholdt i pakkerne. Jeg blev ringet op en del sidst. Man opgiver jo sit telefonnummer, når man bestiller eller henter pakkerne. Det er en del af aftalen, du får nogle gratis ting og de får lov til at ringe med flere gode tilbud.

Bingo

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.