Hej beagel

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    AnjademantAnjademant
    Medlem

Øv da ikke rare udsigter at ha, så har du garanteret også set at dit loft skal males???? SS
    Har du set om du vil ha syet en slynge? Som en god gerning ville jeg sy en til dig i den farve du ønsker det, hvis du mener du har lyst. Ellers kører jeg kun i 3 valgmuligheder, men lidt forkælelse skal der til når du er en stakkels gravid moar.
    Jeg leger supermom / woman – selvomjeg i sin tid sagde til dig at du skulle lægge den attitude fra dig, er det alligevel det der får mig igennem dagen… så jeg æder lidt af mine ord igen men kun lidt, da jeg er en kontormus med et meget afstressende og roligt job, og en sød mand der hjælper til det bedste han har lært, og så har jeg desuden lært mig selv at slappe af og overhøre den der irreterende stemme indeni der siger at jeg da liiiige kan gøre dit og dat…
    Øv igen søde håber det bliver bedre.

Knus Anja

BeagleBeagle
    Medlem

Jo, jeg har fået en bærbar af manden, så jeg kan ligge inde i sengen og være med på nettet. Men holder sengen konstant, er kun oppe for at gå på toilettet og bade.

Skal til kontrol imorgen er ret nervøs. Ved livmoderhalsen skal scannes (det der er tilbage) og jeg fornemmer den er helt udslettet. Så jeg kommer nok til at holde de sidste 10 uger på langs, stakkels mand og barn herhjemme.

Mig som troede jeg skulle bygge rede…..

Beagle.

AnjademantAnjademant
    Medlem

godt at se dig hvordan har du det???
    Jeg håber at det går fremad.

Knus Anja

BeagleBeagle
    Medlem

Takker for din hilsen. Ja, pænt af manden at gi en bærbar, vi havde også bryllupsdag den 31. August.

Kontrollen igår gik godt. Min livmoderhals er forkortet til 1 cm og jeg er 1 cm åben. Så jeg skal så vidt muligt holde mig i ro, ikke løfte og bare kukkelure 🙁 Bebse har det godt, der var røget 150 gram på, så den gale vej går det ihvertfald ikke 🙂
    Skal til vægtscanning igen på onsdag, så begynder de at skrue skruen på nu med scanninger hver uge/2. uge.
    Desuden skal jeg til glucosebelastning (BRÆK-smiley) fordi jeg har en ikke-aktiv struma og den vil Herlev Sygehus lige gerne have et tjek på hvordan mit stofskifte har det. Jeg har tabt mig 9 kg i denne graviditet, så det kan godt være der er noget med stofskiftet. Fx. jeg bliver dårlig hvis jeg spiser noget med højt sukkerindhold, får jeg kulderystelser og koldsved.

Stregen har sikkert mange navne *LOL* så lærte jeg det dennegang ! Min mor kalder den for kejserlinien, men ellers for Linea Fusca 😉

Katten: suk, han ligger lige her på min mave mellem computer og mig med hovedet på min ene arm. Han skriger fortsat meget højt efter den anden kat, så vi har besluttet os for at anskaffe os en siameserkat til. Min mand har ringet rundt til nogle og tager ud og kigger på nogle killinger. Måske kan jeg komme med imorgen og se en lille brunmasket dreng.

Puha, det blev et længere indlæg. Hvordan går det med din bækkenløsning ? Min er ikke så slem mere, har fået et lækkert bælte fra min veninde i Holland. Med det kan jeg holde ud at gå på toilettet og tilbage uden at hyle op. Det værste er at vende sig i sengen, måske jeg skal sy nogle silkelapper på trusserne, gosh for et syn for guder *GGG*

Knus,
    Beagle.

flissiflissi
    Medlem

Hej Beagle

Dejligt, at du er tilbage iblandt os! Sødt, sødt, sødt af manden at give dig en bærbar. Ventetiden kan blive lang, hvis du bare skal ligge der og kukkelure.

Hvordan gik det til kontrollen i går? Jeg tænkte på dig.

Jeg spurgte min mor, hvad den mørke streg, du ved, hedder. Det er muligt, den har en superofficiel-latinbetegnelse, men kært barn har mange navne…

Nogle kalder den “kejserlinien” og tidligere blev den brugt til at skære efter, når man lavede kejsersnit. Den kan kaldes “sigtesnor” eller “vejviser”, men det mest brugte er “linea negra”. Det udtryk bruges i de fleste graviditetsbøger og af de fleste jordemødre. Hvad lægerne kalder den, ved jeg ikke.

Hvordan går det med alene-missen? Er den ensom eller nyder den din udelte opmærksomhed, nu hvor du har masser af tid til at kæle med den? 🙂

Lisbeth 24+6

flissiflissi
    Medlem

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Undskyld, men jeg kan lige se alle dine hyggekatte for mig….. Forvist til gangen og helt ødelagte af længsel efter den lune seng. 🙂 🙂 Nøj, hvor må det være hårdt at være gravid og følsom og lytte til de klagesange. 😉 Tihi… undskyld…. fniiiiiiis!!!

Lisbeth 24+6

flissiflissi
    Medlem

Sov godt, for jeg går ud fra, du sover nu….

Det lyder jo både godt og skidt med din livmoderhals. Godt, at det ikke er blevet værre – skidt, at du stadig er åben. I det mindste gør du dit bedste for at slappe af. Så kan du ikke gøre meget mere. Yrk, for alle de tests, du skal igennem. Jeg der ellers elsker scanninger, men det lyder næsten til at være for meget af det gode.

Stakkels, lille mis, at han er blevet alene. Det må være hårdt for jer alle at høre ham kalde. Jeg håber, en killing kan trøste ham lidt. Om ikke andet, får han da noget andet at tænke på, når der kommer sådan en lille, livlig terrorist i huset. 😉 Spændende i morgen!

Min BL har desværre taget en rigtig træls drejning til det værre. To syge børn og en mand, der har faret fra Herodes til Pilatus i 14 dage, var mere end jeg kunne holde til. Selv små gåture er en pinsel og smerterne tager ikke af over natten. Trochanterbæltet hjælper lidt, men slet ikke nok. Jeg håber, jeg får et par stille uger nu, så bækkenet kan få en god portion tiltrængt ro.

Jeg er lykkelig for mit glidelagen. Måske er det i virkeligheden din mand, der skal have ét, så du kan skubbe ham væk? 😀 😀 Man kan købe nogle ret lækre silke-nattrusser. Hmmm… Jeg skal vist fedte lidt for manden. 😉

Knus Lisbeth 24+6

BeagleBeagle
    Medlem

De glidelagner har jeg brugt og røg sådan næsten ud af sengen. Min mand tillader allernådigst ca. 40-50 cm til mig ud af de 200 cm seng vi har i bredden, så der er ikke ret meget plads til at “glide” rundt med. Plus med en kat som gerne vil ligge i håret på mig, så det bliver sådan ca. 8 timer på EN side !

Så bæltet er jeg meget-meget glad for, hva faen gør man ikke uden sådan en skøn veninde som hende 🙂

Nat nat fra
    Beagle.

AnjademantAnjademant
    Medlem

gg er selv ved at afvænne soveværelseskattene, vi har 4 der er vant tilat sove i arm på skift, 2 af dem er main coon og de er meget sociale..
    Kan lige forestille mig dem konkurrere med baby om pladsen GG så nu er der mange klagende miauu ude fra gangen den første ½ time inden de opgiver og går nedenunder. Og der er mange kradse mærker i karmen, men det kommer til at gå fint hen ad vejen, selvom det er meget svært at lade døren være lukket pt .

Knus anja 26+0

AnjademantAnjademant
    Medlem

Det der med bækkenløsning, jeg bruger også et støtte bælte og det virker – jeg har meget mere styr på de nedre dele nu ss mht at vende sig i sengen kan du jo få glidelaner søde, har du det?? jeg får min natte søvn nu for jeg vågner ikke hver gang jeg vender mig.

Lige lidt fra mig

Knus anja

BeagleBeagle
    Medlem

Håber du får dig nogle rolige uger. Det med manden der farer fra Herodes til Pilatus kender jeg alt for godt til, suk ! Ligenu er manden min træt og jeg ved hvor jeg har ham i de næste par dage:

i sofaen.

God bedring med ungerne !

Knus,
    Beagle.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.