Herning/Holstebro/Esbjerg/Ringkøbing

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2007 Herning/Holstebro/Esbjerg/Ringkøbing

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 32 i alt)
  • Forfatter
    AnjademantAnjademant
    Medlem

Er der nogen i nærheden af mig i Skjern der har lyst til at mødes til lidt cafe hygge????

Knus Anja 23+5

flissiflissi
    Medlem

Jeg er frisk på at mødes, men helst i Herning, da jeg kommer fra Silkeborg. Jeg skal føde i Herning.

Lisbeth 23+4

AnjademantAnjademant
    Medlem

Det er fint med mig at mødes i Herning, lad os lige se om der er flere der skal med

knus Anja 23+6

ksmoderksmoder
    Medlem

Det kunne være hyggeligt – jeg vil gerne mødes med jer. Jeg bor ved Ringkøbing, men køre gerne til Herning :O)

ksmoder 25+5

ksmoderksmoder
    Medlem

Jeg arbejder til kl 16 mandag-torsdag og til 13.45 fredag, så det passer også bedst i weekenderne for mig.

Ang. mødested så ligger der da et par cafeer på gågade, men kan bare ik lige huske navnet på dem. Men det kan jeg finde ud af….

ksmoder 26

AnjademantAnjademant
    Medlem

Godt nok kom jeg meget i herning for et par år siden, men aner ikke hvor de gode steder er mht cafe osv, har i en ide??
    Ellers ville jeg gerne mødes en lørdag formiddag til en start da jeg møder på jo fra kl 11.30 – 17 hver dag på nær fredag hvor jeg har fri kl 14

Hvad passer jer???

Knus Anja 24+2

AnjademantAnjademant
    Medlem

Hvilken dag passer bedst for dig???

Uanset så husker jeg flade sko *SS*

Anja 24+4

SejrupSejrup
    Medlem

Hejsa!!

Jeg er ny herinde, men har dog fulgt lidt med på sidelinien. Så lige byen Skjern blive nævnt og blev lidt nysgerrig. Min kærste og jeg er i fuld gang med at pakke vores lejlighed på Vesterbro Kbh. ned for at flytte til Skjern til oktober.
    Vi kommer begge fra Skjern, men jeg har ikke rigtig noget tilhørsforhold dertil, da jeg er ved at have boet i København mange år. Jo jeg har da min far, min kærstes familie og hans venner, men det bliver noget af en kovendig for mig, så hvis i igen i oktober eller november tænker på cafe møde er jeg klart med på den.

Kh. Merete 27+5

flissiflissi
    Medlem

Hovsa, jeg havde slet ikke set jeres begyndende planlægning…

Vi har en del planer i weekenderne det næste stykke tid, så vi skal en 3 uger frem, før jeg kan lørdag formiddag. Ellers er jeg egentlig ret fleksibel, da jeg pt. er sygemeldt med plukveer.

Lisbeth 24+3 – altid i flade sko. 😉

AnjademantAnjademant
    Medlem

Hey velkommen hjem så *ss* vi er selv tilflytter kom til skjern for 3 år siden pga mandens arb på velux

Hvor skal i bo???

Knus anja 24+4

SejrupSejrup
    Medlem

Jo tak

Vi skal forhåbentlig bo midlertidig omme på amagervej i noget leje bolig. Ved først med 100% sikkerhed imorgen om vi har fået den. Det er noget rækkehus agtigt. Vi skal igang med at bygge hus ude på Ganeråparken her til foråret og vil jo gerne være i byen mens byggeriet står på.

Hvad med jer, hvor har i til huse derover?

Kh. Merete

AnjademantAnjademant
    Medlem

Vi bor på bredgade 146 ude i den ene ende af byen faktisk.
    Vi har et stort hus på 3 plan, så vi har en masse plads.
    Hvorfor flytter i til Skjern?

Knus anja 24+4

SejrupSejrup
    Medlem

Det lyder ellers dejligt med et godt stort hus med masser af plads. Det må vi se langt efter det første års tid indtil huset er færdigt.
    Vi flytter tilbage til Skjern, da min kæreste meget gerne vil tilbage og så har vi et stort behov for hjælp fra bedsteforældre pga. af det arbejde vi hver især har. Det kræve lidt planlægning og hjælp når barselsorloven stopper.

Kh. Merete 27+5

SejrupSejrup
    Medlem

Nå kan se det måske lød lidt forkert og at det er som om det kun er min kæreste der meget gerne vil tilbage til Skjern. Det vil jeg selvfølgelig også gerne, men for mig kræver det lidt mere tilvænning, da jeg har min omgangskreds her i Kbh. og har været væk fra Skjern længere end min kæreste, men det bliver da helt klart dejligt at komme tættere på både hans og min egen familie.

Kh. Merete

ksmoderksmoder
    Medlem

Vi er også lige flyttet herover, for et år siden, så jeg kender heller ik rigtig nogen, ud over familie og arb. Har boet mange år i Århus, så det kunne være rigtig hyggeligt at møde nogen

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 32 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.