Lidt fra mig.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Lunte78Lunte78
    Medlem

Det er hundrede år siden jeg sidst var herinde og skrive. I kan måske slet ikke huske mig :o/ Men ihvertfald stoppede jeg med at være aktiv, da jeg startede på job i august. Det var bare vildt fedt at komme tilbage og jeg har virkeligt nydt det. Karla er startet i dagpleje og det klarer hun bare super godt, selvom dagplejeordningen er noget værre l… i Tåstrup Kommune. Så vores evt. næste skal stensikkert i vuggestue. Karla vokser og udvikler sig som hun skal og hun er bare så dejlig og skøn. Synes faktisk det har været meget nemmere end hvad jeg havde forestillet mig. Og tænkt at hun snart bliver 1 år!!!!!!!!!!!!!!!! Det er bare gået hurtigt.
    I dag har jeg så lige et behov for at skrive lidt herinde, da jeg lige er kommet hjem fra job – alt for tidligt – da jeg er blevet opsagt… snøft snøft. Jeg havde jo, et eller andet sted, regnet med det, men alligevvel er det kommet som en chok. Jeg er blevet opsagt i en varslet prikkerunde, sammen med 26 andre. Men havde da håbet jeg selv kunne få lov at sige op. Men sådan skulle det ikke være. Men indlægget her skulle ikke være et tudeindlæg, så jeg stopper her og håber bare i andre har det godt og trives med jeres små snut! Og tillykke til alle jer der er gravide igen. :o)
    Knus og tanker fra Kristina og Karla

Hej lunte
    Først er jeg ked af at hører du er blevet fyret…det er aldrigt sjovt når det sker…og slet ikke som det er sket for dig. Jeg håber du får noget nyt snart.
    Dejligt at det går godt med karla og at hun har det godt i sin dagpleje. Her er Bastian lige startet og det går også bare alt for godt til at være sandt…..Så er det jo dejligt at aflervere ham når han bare smiler og er glad når jeg går. Men ja tiden er gået al al for hurtig…synes også det er lidt uhyggeligt at tænke på. Før i tiden betød et år ingenting men nu hvor man har fået børn betyder et år bare så meget……og alt det der sker på et år.
    Tænk for et år siden sad vi og var gravide…*g*
    Men håber at nu hvor du er arbejdsløs at du får tid til at nyde din datter……Det er nok det jeg er mest bange for ved at begynde at arbejde igen…det er al den tid vi mister med vores børn…..Snøft….hvis man da bare kunne gå hjemme for altid.
    Nå men det blev lidt langt…men velkommen tilbage på siden.
    Knus bastianogmor.

ShinikaShinika
    Medlem

Velkommen tilbage Lunte!! 🙂

Der er vist ikke mange der er så aktive herinde mere, er her heller ikke selv særlig meget.. :-s

Øv med arbejdet, hvad skal du så nu, blive i branchen eller hvad? Er der job til dig andre steder, nu hvor der er fyringsrunder?

Lunte78Lunte78
    Medlem

Jeg ved ikke om der er job at få, men jeg vil da søge lidt alligevel. Jeg havde faktisk allerede søgt en stilling inden jeg blev opsagt, så den er jeg lidt spændt på om jeg hører noget til. Men jeg regner med at få et job. Ellers er planen faktisk at blive gravid, gå hjemme til min næste barsel starter og så forsøge at søge igen efter endt orlov. Men det er jo ikke sikkert at den plan vil lykkes ;o)

Hvad med dig? Går det godt med Kaya, hund og husbond?

Knus Kristina

ShinikaShinika
    Medlem

Hehehe, det lyder som en smart løsning at blive gravid 😉 Jeg gad også godt, og vi prøver da også en lille smule, men ikke seriøst. :-p

Jeg ved heller ikke rigtig hvad jeg skal nu, er startet som privat dagplejer og ville ønske jeg bare kunne gå hjemme. Har jo startet en lille netbutik op, og ville gerne have mere tid til den i dagtimerne ex. ¨

Så nu tænker jeg lidt på at finde noget deltid i en lille skovbørnehave, for så kan man jo også gå på barsel med en bedre hyre end nu ;o) og så vil der være kolleger. men ja, det er svært.

Jeg krydser alting på at du hører fra det sted, du har søgt. Det ville jo være genialt 🙂 Kan I ellers godt få det til at køre rundt, hvis du ikke arbejder optil en graviditet? og så barsel, hvem betaler de første mange uger, hvis du ikke har arbejdet? 🙂

LemuelLemuel
    Medlem

He he – bliver altså lige nødt til at høre hvordan man kan prøve at blive gravid “bare sådan lidt, men ikke seriøst”?

Lunte78Lunte78
    Medlem

Jeg regner med at jeg kan få dagpenge. Jeg er medlem af en A-kasse, heldigvis! Men jeg har ikke rigtigt undersøgt det, men tror snart jeg skal gøre det.
    Det lyder da fantakstisk i en skovbørnehave. Men hvad så med de unger du har?
    Knus Kristina

ShinikaShinika
    Medlem

Heheh… altså ja, vi beskytter os ikke, men han trak sig da det var omkring ægløsningstid.

Det er lidt sådan at fordi vi ved at jeg kan blive gravid, virker det ekstra farligt lige omkring ægløsning, for det er jo sandsynligt at den sidder lige i skabet (men det gjorde den ikke denne gang 😉 )

Lunte; oki, så længe du kan få en eller anden form for penge, så er der vel ingen ko på isen 🙂

Jeg har jo kun Kaya og en anden pige, og de ved godt at det slutter når en af os får en plads… men de ved ikke at jeg søger :-p

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.