“Hejhej”

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Ja, jeg tror sgu, han sagde “hejhej” idag, da han vinkede farvel til sin far!! :-O ..Flere gange endda!
    Han har længe kunne sige klart og tydeligt “JA!” og nogle gange “nej”, men ikke sådan desideret som et svar til noget. Han siger også noget, der lyder ret meget som “tak”. Han siger det ofte, når han gir eller modtager noget, så måske er den god nok..?

Det er jo helt vildt! 😀

Katrine med snakke-kommoden Saxe.
    (Jeg lægger en filmstump ud på min side til de nysgerrige. Det er så uden ord, men det er hyggeligt nok alliwel 😉

MilleklitMilleklit
    Medlem

Ih hvor er det altså hyggeligt med det snakkeri :o) Og ja jeg tror den er god nok.
    Andreas efterligner også meget vores ord nu. Han siger “Heej” når vi kommer hjem eller hvis han kommer ud fra sit værelse ;o) og “Ja” er han også god til…med nej ryster han kraftigt på hovedet…hehe…

molly23molly23
    Medlem

hehe.. ja det er vildt hyggeligt..
    mathilde har efterhånden et godt ordforråd, men hun har jo brormand som hun ser så meget op til og efterligner alt han gør.. lærer han et nyt ord eller lyd, ja så er hun der lige med det samme..
    i øjeblikket er favoritten at sige som en abe.. uuuuhuhuhuhahahah render hun rundt…
    men ellers kan hun sige titta (se på svenskt) mor, hej, nej, ja, mam (mad) namnam nam nam… siger smaske lyde når hun ser noget godt feks frugt..
    og så en masse dyre lyde.. hun er for skæg den lille rod..
    og mor er stolt, for idag fik vi ros af sp, for nu er hun endelig kommet op på 8 kg.. weehuuuu!!!!!

molly og mathilde

WOW! Hvor flot! Jeg er imponeret 😀

Anonym
    Gæst

Jeg tror også det har noget med de større søskende at gøre. Helena kan også sige hej hej, det, mam mam, mor, ja og dyrelyde. Jeg er selv meget imponeret, her går vi også nu, bare 11 måneder gammel, dete r slet ikke til at forstå.

Dorthe

annoverannover
    Medlem

Hvor er han sej, ham Saxe! Hvor mon han har fået det snakkegen fra? Det kan da hverken være fra far elle rmor, da de begge har det endnu 😀

Der er endnu ikke rigtig nogle genkendelige ord fra Isacs mund udover “e”, som vist nok er se 🙂

Knus AB

Anonym
    Gæst

Her kommer heller ikke super mange genkendelige ting ud af munden på Lilja 🙂 Hun siger “det” og peger på ting, hvilket må betyde “hvad er det?” for hun har en spørgende tone 🙂
    Desuden siger hun hej og har også sagt tak .. he he…. man opdrager dem vil til at være høflige fra starten af …

Hvor er jeres unger bare fremmelige med taleudvikling 😉

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.