Igen om 1 års fødselsdag :)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2007 Igen om 1 års fødselsdag :)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ej jeg vil bare så gerne holde en helt fantastisk dag for Lilja og glæææder mig til at fejre hende 🙂

Jeg er bare ret tom for kreative ideer, så er der ikke nogen herinde, der kan inspirere mig lidt ?

KH
    Carina

Hejsa,

vi er i gang med at udlevere invitationer lige nu..

Vi holder Oscars fødselsdag den 31 okt kl 9.30. Vi har inviteret til brunch ligende fødselsdag hvor jeg laver pandekager dagen før og varmer i ovnen om morgenen, dertil vil jeg nok lave en krydderet kødgryde og så syltetøj og sukker. Æg i en muffinform med skinke/turkeyham og purløg og så en masse brød og forskellig påløg og ost. Derefter så servere jeg nogle lagkager og nok også brunsviger med slik på til alle de andre børn..

Jeg gider ikke lave noget med sørøverjagt eller halloween aktiviteter, Oscar kan jo alligevel ikke forstå det så hellere vente et år eller to mere med det. Så det bliver nok bare leg i haven og indenfor..

Knus Helene.

manneMmanneM
    Medlem

Vi fejrer Lisbeths fødselsdag over to dage så hun kan nå at være sammen med sine gæster. Llørdag kommer hendes faddere og mormor til eftermiddagskaffe og mad, menuen kommer til at stå på lasagne(En af tøsens livretter og så noget bagværk uden for meget sukker)
    og den anden dag oldeforældre og resten af bedsteforældrene til frokost.
    Vi arrangerer heller ikke alt muligt kreativt, men forsøger at al maden skal være noget Lisbeth kan spise så hun kan hygge sig med at være en del af festen.
    Mandag efter hendes fødselsdag er der så fødselsdag i vuggestuen hvor jeg regner med at lave bollekagemand med frugthår.

Syntes det er lidt vildt at der allerede er gået et år.
    kh Marianne

Lunte78Lunte78
    Medlem

Vi invitere familien til boller og kakao på dagen (lørdag). Det er ikke det store, men det synes jeg heller ikke Karla behøver endnu.
    :o) Kristina

Anonym
    Gæst

Vi har også delt familien op i to, for ellers bliver der så mange at vi slet ikke kan overskue det. Det bliver mors familie til mad om lørdagen og fars familie til boller og lagkage om søndagen (på dagen). Det tror jeg vi alle får mest ud af.

Jeg regner med at holde fødselsdag i vuggestuen enten fredag eller mandag. Der er jeg til gengæld på bar bund, da der er kommet totalt sukkerforbud siden vi sidst holdt en fødselsdag.

Dorthe

til alle jer som gerne vil ha noget med til ungerne når jeres små skal holde føsdag, kommer lige her et par idere.
    Jeg har tænkt på at lave klatkager af risengrød. der kan så kommes smør på med lidt kanel eller man kan koge lidt jordbær mose dem , køle dem ned, så er det næsten som jordbærsyltetøj bare uden sukker.
    Eller hvis man er til den lidt størrer udgave så kan man jo lave en bollekage mand med lidt glasur…hvis det er….som hår kan man ligge lidt forskelligt frugt. Eller man kan lave en dejlige lille frokost af enten noget varmt eller koldt.
    Bare nogen forslag håber nogen kan bruge det.
    Knus Bastianogmor.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.