Malthe er en vildbasse!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2007 Malthe er en vildbasse!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Når Saxe er ved at være færdig med at spise, fægter han også vildt med arme og ben!! Han plejer som regel at falde i søvn efter det. Hvis han vågner, når jeg lægger ham i seng, sker det ofte, at han fortsætter med at møffe rundt et stykke tid. Tit falder han i søvn, men andre gange bli’r det desværre til gråd og så må man jo starte forfra…

Det må være helt normalt 😉

Katrine og Saxe 6 uger

bebsiventebebsivente
    Medlem

Hej

Jeg ville høre om der er andre der har oplevet at deres barn er en rigtig vildbasse, specielt med sine arme når han spiser. Det skal siges, at han udelukkende får flaske. Hans arme flyver rundt omkring hans hoved osv. Han gør det også lidt, men i meget mindre grad, når han skal sove, hvilket resulterer i en meget urolig søvn. Er der andre der har oplevet noget ligende? Og evt. ved hvad man kan gøre? Det skal lige siges, at han ellers er en glad dreng der trives og vokser godt.

VH
    Randi & Malthe (171107)

Anonym
    Gæst

Line gør det samme og vil meget gerne være med til at styre flasken. vi løser det på den måde at den arm der er ind mod os bliver ligesom lagt i spænd til flasken er kommet ind i hendes mund og den anden holder vi ved med den armj der er rundt om hende… når hun skal sove VIL hun have armene over hovedet og gerne holde noget i hånden, og så sover hun roligt…
    Sanne og line 1 måned

ShinikaShinika
    Medlem

Hej hej… :o)

Kaya bakser også rigtig meget med armene, når hun spiser. Jeg bruger suttebrikker, så det kræver lidt at holde styr på den, når armene flyver, tar suttebrikken eller bare vælter den af, så der flyder med mælk!…

vi har købt nogle meget varme luffer til hende, til når vi er ude med barnevognen, fordi hendes hænder absolut skal være over dynen!…

Det må høre med til hendes personlighed :o)

julie_ajulie_a
    Medlem

Hej Randi

Hvor skægt at læse – min datter gjorde fuldstændig det samme da hun var lille. Hun baskede nogen gange så meget med armene at hun simpelthen vækkede sig selv.
    Når jeg ammede, kunne jeg som regel stoppe dem lidt væk, under min arm, et tæppe eller noget. Men når hun skulle sove, var det et værre cirkus. Indtil det blev koldt nok til at hun kunne sove i sin voksipose. Så kunne vi stoppe armene ned i posen og på den måde holde dem lidt væk. Når hun først var faldet i søvn, kunne hun sagtens få dem op igen, den var jo ikke stramt bundet. Men bare lige nok til at hun ikke baskede så meget.

Vh Julie, 32+5 og Klara 4 år.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.