Mærker / kendetegn

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2007 Mærker / kendetegn

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Har jeres unger nogle mærker og kendetegn?
    Jeg må ha’ trommet lidt for meget på maven, for Saxe har 3 jordbærmærker; 2 på ryggen og 1 i lysken. Det ene er på størrelse med min tommelfingernegl, det andet som det yderste led af min finger og det sidste noget mindre. Udover det har han storkebid i nakken og ovenpå hovedet!
    Jeg regner med, at de efterhånden vil blegne noget, men de store mærker skal jeg vist lige vende med min læge igen. Jeg slog det op på nettet og de kalder dem “godartede svulster”. *Gys* Ikke noget man vil ha’ på sit barn. Men de SKULLE forsvinde næsten helt, når barnet blir større.

Katrine og Saxe 7 uger

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Alexander har ikke en eneste lille plet… heller ikke skønhedspletter…. det havde / har Isabella heller ikke.

kristina og alexander 5½ uge

Anonym
    Gæst

Rasmus har et lille jordbærmærke på højre håndled. Signe har ingen.
    kh
    Mette

Clara02Clara02
    Medlem

Hej

Min store pige Clara havde et stort “jordbærmærke” på ryggen.Sådan ca 3 cm i bredde og længde. Det bulede ud og gør det stadig. Vi gik til tjek med det nogle gange på sygehuset.Bare sådan for at se om det blev mindre ( ikke noget dramatisk:) Professoren som vi gik ved, sagde at det ikke var noget farligt, men noget med at de røde blodlegemer ikke har trukket sig helt sammen ved fødslen lige i det område ved huden. Clara er 5 år nu og det er der stadig, er dog blevet mindre Vi har aldrig bøvlet med det, men skal nok have det fjernet om noget tid, da det ikke er gået væk af sig selv. Lillesøster Vigga har et lille mærke på en af hendes dobbelthager:) Sådan et klasisk storkebid:)

Knus Sanne

SallymomSallymom
    Medlem

Hejsa

Frida har et storkebid i panden og i nakken. Det har alle pigerne i min fars familie også haft inkl. mig selv, sjovt nok.

Sally

katskokatsko
    Medlem

Vores lillle gøj har et fint storkebid på hvert øjenlåg. De kommer dog og går lidt som de lyster. Især når hun er varm eller træt.
    Katrine + gøjen 4 uger

Anonym
    Gæst

line har et stort storkebid i nakken, ca 3-4 cm i diameter og et ovednpå hovedet som er 1-2 cm i diameter
    Sanne og Line 5 uger og 1 dag

monradmonrad
    Medlem

Anton har en skæv lillefinger… Det har både hans storebror, far og farmor også – kan faktisk ikke huske om den går længere ud.
    Derudover har han et storkebid oven på hovedet, men det er svært at se for hans hår.
    Tobias har fået et modermærke på foden på præcist samme sted som hans far og farfar også har et – det er mystisk! Er spændt på om Anton også får et. :o)

Knus Tine & Anton 7 uger

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.