Et lidt intimt indlæg…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2007 Et lidt intimt indlæg…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    molly23molly23
    Medlem

det kan jo være meget, og dog så lidt… sidst det skete med mig, viste det sig dog at være en svampe infektion… man bliver irritabel, hæver og er lidt øm.. det behøves ikek at klø.. men jeg ved jo ikke med sikkerhed at det er det i døjer med…

molly

Anonym
    Gæst

Har det på samme måde. Jeg har ikke spurgt læge eller andre, hvad det kan være. Jeg går bare ud fra, at det er sådan det er når man er gravid – der er sgu´ så mange ting, som ikke er som det plejer!! :o)
    Men ja, det er ubehageligt; det strammer, så man har lyst til at gå med spredte ben hele tiden!!!!!!
    kh
    Mette

wexoebabywexoebaby
    Medlem

jeg oplever indimellem, at mine kønslæber – både indvendige og udvendige – hæver op! Det er temmelig ubehageligt, og jeg undrer mig… er det mon fordi baby er begyndt at trykke på noget blodtilførsel eller lign…?
    Det gør ikke ondt, svier eller lignende, men er bare irriterende, da jeg føler trang til at gå som en gås!
    Andre der har prøvet noget lignende ?

Kristina 33+0

myntedecmyntedec
    Medlem

Jeg kan kun sige ditto! Det er så ubehageligt!
    Min kæreste så det forleden og så helt skræmt ud… “de bliver normal str. igen ikke” sagde han.. hihi.. og ja jeg forstår ham godt for sikke en hævelse de har nogle dage. Det er bare en af de ufede ting som forhåbentlig snart går over!

Knus Mynte

Anonym
    Gæst

jeg har haft det sådan i flere måneder nu 🙁 – det er ifølge en fødselslæge på Skejby – fordi livmoderen virker som en slags prop, der stopper blodet, og det derfor ikke bliver pumpet tilbage til hjertet nær så effektivt som det burde. Jeg er endt med at få åreknuder på skamlæberne, men de kom først efter godt to måneder med de meget blod/væskefyldte skamlæber. Så det kan være, at I slipper… 🙂

Janne (34+1)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.