Hjælp hvad skal barnet hedde?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2007 Hjælp hvad skal barnet hedde?

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    MorKreutzMorKreutz
    Medlem

Hej

Vores søn skal hedde Malthe :o)

Men hvad m Jasper?

Anonym
    Gæst

Hej piger
    Vi ved ikke om vores baby er en dreng eller pige, men vi er simpelthen næsten på bar bund når det kommer til drenge navne! Har i alle styr på hvad navn jeres bebs skal hedde?
    Min mand er engelsktalende og det er vigtigt at navnet udtales næsten ens på både dansk og engelsk. Modtager meget gerne forslag :o)
    Ha en go dag.
    Hilsen Vibeke

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Vores lille dreng skal hedde Alexander Julian…

Kristina 32+6

Anonym
    Gæst

Vi ved jo at vi får en pige, og vi lidt i tvivl hvilket navn vi vil vælge, men vi har snakket meget om Simone eller Helena.

En af mine gamle kollegaere som var engelsk gift kaldte deres dreng for Anton, det syntes jeg er super kært.

Dorthe

MilleklitMilleklit
    Medlem

Vores dreng skal hedde Andreas…..den første halvdel af graviditeten skulle han hedde Micas, men jeg var i tvivl, da vi har en dreng i forvejen der hedder Niclas.
    Så med familie-afstemning af 4 forskellige navne endte det med Andreas.

Eventuelle forslag kunne være:
    Drenge: Christian, phillip, Nicolas
    Piger: Mica, Natasja, Celine

Mille 34+5

Anonym
    Gæst

Vi skal have en dreng, og vi har 2 navne at vælge imellem, da vi først skal se, hvad han er for én!! :o) – Rasmus og Magnus.
    Hvis det var en pige havde vi Sofie, og måske Emilie.
    Forslag: Nikolai (havde engang en dreng i børnehaven, hvis mor var amerikaner; det lød helt vild sødt, når Nikolai blev udtalt med accent :o) ); Frederik; Andreas.
    Held og lykke med jagten:o)
    kh
    Mette

zanneczannec
    Medlem

Puha jeg synes også det er svært, at vælge navn.. De ska jo helst ku li det resten af deres liv… Vi startede med at skrive 10 navne ned.. Nu er vi nede på 2 navne Chloe og Monique.. Vi beslutter os først nor vi ser hende… smiler..

Forslag: Sebastian, Malik, nikolas, jaiden, samuel..

Held og lykke med det!!

Sanne 34+4

Hejsa,

vi er lidt i samme situation som jer.. Dog er vi begge danskere, men mange af vores venner og maiden er engelsktalende..
    Pigenavne: Mathilde, Caroline.
    Drengenavne: Anton, Oscar/Oskar, Christopher/Kristoffer, Simon, Christian/Kristian.
    Vi har forhørt os ved nogle af englændere og de har givet deres forslag til stavemåde. Det er vigtigt for os at navnet ikke er for svært at stave.
    Håber dette kan hjælpe lidt.
    Knus Helene.

Clara02Clara02
    Medlem

Hej
    Lige et par forslag fra mig.

Pigenavn: Clara 🙂
    Drengenavn: Elliot

Vi har jo Clara fra 02 og regner med at lillesøster skal hedde Vigga

Knus Sanne

LemuelLemuel
    Medlem

Vi kender heller ikke kønnet, men navnene er klar:

Dreng: Elias (overvejede Samuel og Silas)
    Pige: Sofia (hvis der engang kommer en nummer to: Filippa)

Anonym
    Gæst

Hej det er da heller ikke nemt. Men her er nogle få forslag.
    Pige: Teodora, Anastacija, Emilia,
    Dreng: Luka, Damian, Filip,

Held og lykke

Danijela

sarah_79sarah_79
    Medlem

Isaac, Silas, Nicholas, Sebastian….. Dette er blot for at nævne nogle muligheder, men alle dur på bade dansk og engelsk…
    Held og lykke med navne valget
    Vh. Sarah (mor til en Silas som i hele graviditeten var en Sebastian, hvis en dreng, men slet ikke lignede og så blev det Silas)

Anonym
    Gæst

Hej alle
    Tak for alle forslagene….der var flere vi slet ik havde tænkt på. Vi har stadig ik endelig bestemt os, men det kommer…han skal jo ha et navn på et tidspunkt ;o)
    Uh det blir godt nok spændende at se hvad det er for en lille bebs der mosler rundt derinde….ville næsten ønske vi havde fået kønnet at vide…det er næsten ik til at tage spændingen nu der ikke er langt igen.
    Hilsen Vibeke, termin 2 nov.

Anonym
    Gæst

Vi skal have en lille (stor) Tobias :o)
    Var det blevet en pige, skulle hun have heddet Maya.

Vi har i forvejen en Jannick, en Mikkel, en Oliver, en Rikke og en Julie :o)

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.