Hjæælp – jeg skal til bryllup!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2007 Hjæælp – jeg skal til bryllup!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    wexoebabywexoebaby
    Medlem

Vi har fået en uventet bryllupsinvitation, og jeg har nu 5 uger til at finde en kjole til den fine begivenhed…

Hvor finder man sådan en, når man render rundt med min fede mave ?? Til den tid er jeg jo 33+3!

Kristina 28+1

He! Det skal jeg da osse. For 2. gang. OG jeg har osse været til barnedåb! Har haft den samme fiiiine kjole på begge gange, så den går nok ikke igen.. Eller, det bestemmer jeg jo selv. Heldigvis ER der jo ikke noget mode-politi 😉
    Men hør, det sku’ da ikke være noget problem, siden moden ligenu er “baby-doll” eller “impire-snit”. No worries.

Katrine 29+6

Anonym
    Gæst

Da jeg skulle giftes, ( på rådhuset) fik jeg en rigtig flot kjole hos Abovo, findes på nettet og ved der ligger en butik i odense et eller andet sted. De har rigtig mange flotte kjoler og sæt. så det var måske vær at prøve.
    Hilsen Annette 30+6

ShinikaShinika
    Medlem

jeg har købt en rød og hvid blomstret kjole i H&M som maven sagtens kan være i. Det er vist bare bomuld-stretch.

Den kjole har jeg haft på til samtlige festlige lejligheder, og alle synes at man ser fin ud (for de er jo forblændede af maven 😉 )

Kjolen har kostet 249,- så det er jo ikke engang slemt :-p

Held og lykke fra Shinika 31+4

luffernelufferne
    Medlem

Hej Kristina

Jeg har lige været til bryllup i weekenden (uge 34) og jeg havde fået syet en nederdel til lejlighedden – måske det var en mulighed. Prøv at kigge nærmere på http://www.lunadesign.dk

Malene

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.