Hold k… ….

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Jo! Det er jo helt overdrevet! Jeg slæber mig bare rundt og aner ikke om jeg har lyst til at tude over det hele eller hvordan. Det er sgudda hårdt, at der er et andet menneske indeni een, – der ovenikøbet tonser rundt og suger al næring ud af een samtidig. Samt presser luft ud af dine lunger og maden tilbage fra mavesækken til din mund.

*Argh*

Katrine

Anonym
    Gæst

… hvor jeg glæder mig til, at alting ikke er så anstrengende!!!!!!
    Jeg har lige været ude at handle, og jeg er FULDSTÆNDIG smadret!! Jeg plejer at kunne handle en hel dag uden at vifte med et øjenbryn!!;o)
    Det eneste jeg gider nu, er at sætte mig i sofaen og vente på, at klokken bliver 11.30, hvor jeg skal hente Signe i dp!!
    Men det kender I vel godt – det der med at alting er besværligt!!?? :o)
    kh
    Mette

ShinikaShinika
    Medlem

Ja! og jeg synes stadig jeg planlægger en masse, jeg skal nå i løbet af dagen, og det ender med at når jeg har klaret det første, så kan jeg ikke mere?! Så er det hjem på sofaen og ta en lur… Hmmm… men jeg kommer sikkert til at savne det, når jeg har født ;o)

Shinika 32+1

Anonym
    Gæst

det bliver så dejligt når man bare lige kan springe ned i netto…. altså self. med barnevogn og lilleprut på armen… 🙂
    -har os lige været en tur ude og handle, -hvem sagde åndenød???? 🙂 og jeg skal flytte om 3 uger, kan ikke helt overskue det….

Katrine 31+5

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.