2 måneder tilbage!!!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2007 2 måneder tilbage!!!!!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Så er der snart kun 2 måneder tilbage til den lille bebs ankommer. Kender I det med at man har alt klar og bare glæder sig til at vaske tøjet og lægge det på hylden?? Jeg har sorteret alt det brugte tøj vi har fået flere gange og kan slet ikke vente tiden af…! Jeg har på torsdag 10 uger tilbage til mit kejsersnit. Jeg skal føde på dag 38+0, så jeg er selvfølgelig heldig at jeg ikke skal gå over tid osv., men alligevel glæder man sig og kan næsten ikke vente til at se min lille baby.
    Jeg synes også, at jeg er ved at være stor. +8kg. Jeg tænker bare, at når der går 2 måneder endnu og man allerede er begyndt at vralte, så er der nok ikke meget smidighed tilbage i kroppen i midten af november….! Er godt nok spændt på hvordan jeg ser ud til den tid.
    Fik afrimet fryseren i denne uge, men det kan jeg heller ikke gøre mere inden fødslen – det var lige i sidste øjeblik, da jeg næsten ikke kunne nå bunden pga. maven!
    Ellers er jeg godt i gang med 7.semester i mit studie og skal først “på barsel” en uge inden fødslen! Håber det går, men jeg ville ikke kunne holde ud og sidde herhjemme og vente…!
    Hvad med jer andre – kan I vente??????
    Hvad fordriver I tiden med???

Mvh.
    Novembermor 27+3

MilleklitMilleklit
    Medlem

Nu da der er under 10 uger tlbage til termin synes jeg det er svært at vente……den må gerne komme om 6 uger :o)
    Jeg mangler da nogle ting vi skal have købt autostol, amme-bh’er osv…men det regner med at jeg kan købe her først i oktober og så må han komme når han vil…hehe…bare ikke efter termin!!!
    Gik over sidst og det var bare slet ikke sjovt….
    Hvordan kan det være du skal have kejsersnit?

Mille 30+3

MCDV2007MCDV2007
    Medlem

Jeg glæder mig også super meget, har 2½ måned til termin. Man blir lidt utålmodig!
    Jeg skal måske selv have planlagt kejsersnit pga moderkagen. Det finder jeg ud af ved en extra scanning når jeg er i uge 33.
    Jeg ville derfor høre om du ved, om det er normalt st få palnlagt kejsersnit 2 uger før termin???
    Eller måske det er en dato de sætter idivíduelt???

Hej… alle jer ventende mødre…!
    Jeg skal have kejsersnit pga. for snævert bækken. Ingen i min familie har kunne føde normalt, så jeg fik lov til at få kejsersnit…!
    Da det blev besluttet hev de den store kalender frem på sygehuset. Først var snakken omkring 1½ uge før, men der var allerede 2 på planen, så det blev lige præcis 2 uger før…!
    Jeg tror det er meget normalt med op til 2 uger før, da man jo ikke må gå i fødsel inden…!
    Held og lykke med scanningen

Knus
    novembermor (med en meget sprællende baby i maven)
    27+4

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg har præcis 2 mdr. til bebs gerne skulle se verden for første gang – har nemlig termin d. 11/11 ! Jeg synes også det er forfærdelig lang tid og håber, at hun kommer 2 uger før :))) Som så mange af jer andre håber jeg ikke at skulle gå over tiden ! Synes også at kroppen er blevet stor og tung og det bliver jo kun sværere de kommende 2 mdr.

Jeg trøster mig med, at jeg fortsat sover godt om natten og ikke har nogen nævneværdige graviditetsproblemer 🙂

Anonym
    Gæst

Jeg har det lige omvendt…

der er bare alt for kort tid tilbage… vi skal nå så meget inden baby kommer!
    Stuen skal males, har murret et vindue til, og er derfor nød til det, og det ville da være skønt at få det gjort inden.

Så er der lige købet af en bil… ja vi skal jo først lige finde ud af hvilken slags det skal være, og have en fra nykredit ud for at se på huset, så vi kan låne nogle penge og købe bil for.
    Så Carsten skal lige lege tømmer først, så det kan komme til at blive fint alle de steder, hvor der er kommet nye vinduer og døre i.

Og der er også lige en masse fødselsdag der skal overståes.

Der er selvfølgelig også vores datter på nu 15½ måned, som suger en masse tid. Og vi elsker det! Hun er bare så sød for tiden, ikke spor sur og tvær, men bare oven på og glad. hurra for mai.

Og så er der også julegaverne, som jeg har en ide om, at jeg vil ha’ købt inden baby kommer. Det er bare umuligt at være på julegave shopping med barnevogn ind og ud af butikker. man kan simpelthen ikke være der. Og det er også noget rod med en bæresele eller slynge da barnet ikke kan tåle at være i den mere end de der 20-30 min på en hel dag! Og når man skal stå i kø så er den tid hurtigt brugt op. Og man skal pakke dem ud af det varme tøj og i det varme tøj hver gang man går ind og ud af en butik.
    Så det er bare med at få det overstået.

Synes derfor lige pludselig at fødslen kommer lige lovlig tæt på.

Louise 31+4

Anonym
    Gæst

Jeg har det lige omvendt…

der er bare alt for kort tid tilbage… vi skal nå så meget inden baby kommer!
    Stuen skal males, har murret et vindue til, og er derfor nød til det, og det ville da være skønt at få det gjort inden.

Så er der lige købet af en bil… ja vi skal jo først lige finde ud af hvilken slags det skal være, og have en fra nykredit ud for at se på huset, så vi kan låne nogle penge og købe bil for.
    Så Carsten skal lige lege tømmer først, så det kan komme til at blive fint alle de steder, hvor der er kommet nye vinduer og døre i.

Og der er også lige en masse fødselsdag der skal overståes.

Der er selvfølgelig også vores datter på nu 15½ måned, som suger en masse tid. Og vi elsker det! Hun er bare så sød for tiden, ikke spor sur og tvær, men bare oven på og glad. hurra for mai.

Og så er der også julegaverne, som jeg har en ide om, at jeg vil ha’ købt inden baby kommer. Det er bare umuligt at være på julegave shopping med barnevogn ind og ud af butikker. man kan simpelthen ikke være der. Og det er også noget rod med en bæresele eller slynge da barnet ikke kan tåle at være i den mere end de der 20-30 min på en hel dag! Og når man skal stå i kø så er den tid hurtigt brugt op. Og man skal pakke dem ud af det varme tøj og i det varme tøj hver gang man går ind og ud af en butik.
    Så det er bare med at få det overstået.

Synes derfor lige pludselig at fødslen kommer lige lovlig tæt på.

Louise 31+4

molly23molly23
    Medlem

har i så set at anjademant inde fra december terminen laver dem selv, og sælger…
    jeg har længe ville have sådan en og nu blir det altså når jeg lige pludselig får to små helt bitte små… 😉
    ved godt vi ikke må lave reklame herinde osv.. men gør det nu alligevel, når der er penge at spare…
    så må jeg lige slå mig selv over nallerne engang.. 😉

molly – der også lige har købt leander vugge på gul og gratis.. puuh manden får et chok når han mærker hvor rødglødende dankortet er….

sjoegreensjoegreen
    Medlem

Hej Louise.
    Jeg fik da bare lige lyst til at fortælle dig, at der ingen tidsbegrænsning er på slynger, altså de slynger/vikler, hvor barnet kan ligge i vuggestilling….. der må de ligge præcis så længe de gider 🙂

Mange hilsner fra Christina 36+2 – 14 dage til PKS 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.