Frustrerende søndag (ikke gravid relateret)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2007 Frustrerende søndag (ikke gravid relateret)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    molly23molly23
    Medlem

eejjj.. det har jeg også prøvet engang.. og det er bare ikke sjovt.. og da slet ikke med en graviditet og blærebetændelse…

øv altså stakler…

molly

molly23molly23
    Medlem
    Lunte78Lunte78
    Medlem

Vi har startet ?store køkkenprojekt? Og jeg må jo ikke hjælpe til, så i går flygtede jeg hjem til min far, under dækning af at jeg skulle hente noget værktøj, som min kæreste skulle låne. Her blev jeg så til det var tid til at køre forbi McDrive og købe lidt sundt og nærende aftensmad?
    Det var en overraskelse til min dejlige kæreste som knoklede i køkkenet, selvom han havde tømmermænd?
    Men det var vist mig der blev overrasket, for min kæreste havde fræset riller til ledninger og da det støvede så meget at han til sidst intet kunne se, åbnede han et vindue i køkkenet, med det resultat at der kom gennemtræk, så hele stuen lå badet i støv da jeg kom hjem. Og det var ikke bare et fint lille lag, som hvis man ikke har rengjort i et par uger? Nej, det var et tykt lag cement puds, på pyntepuder, uldtæpper, gulvtæpper, alle vores madvarer, alt vores service, potteplanter, inde i ovnen, i brødristeren, sofaen, lænestolen?. Ja over det hele?.
    Så den stod på rengøring hele aftenen, og min BL blev lige glemt for et par timer, hvilket så kunne mærkes i aftes og i dag? Og min massør har aflyst min massagetid i dag ? øv!
    Men mens min kæreste var i bad ? han lignede en snemand ? tog jeg fat i en klud, mens et par frustrerende tårer trillede ned af mine kinder?
    Det værste er at vi kan starte forfra i dag, da der var så meget at der er kommet striber over alt. Desuden skal alt vaskes!
    Og opvaskemasinen er sat i depot, så service skal vaskes i hånden i vores badeværelses håndvask?

Så det var lige lidt om, hvad jeg lavede i går aftes. Jeg håber i andre havde en lidt morsommere søndag aften…
    -Kristina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.