shhhhhhh!!!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg synes at her er så stille herinde…. Eller er det bare mig der keder mig lidt her i sofaen???
    Hvad går I andre og bruger tiden til… ????

Katrine 31+1
    der lige har fået et par flotte røde støvler af min mand fordi jeg var god til at være gravid og passede godt på vores lille Sille i maven…. Ihh altså, det var lige dem jeg ønskede mig!!!!

molly23molly23
    Medlem

tja syntes egentligt også vores side er ret død… 😉
    vi har haft håndværkere i dag, og så har vores dreng været syg et par dage med feber, så det er ikke meget søvn vi får… gaaaab…
    min hjerne hænger ikke rigtigt sammen i disse dage…

molly- som aldrig får noget… *ggg*

ShinikaShinika
    Medlem

Ja, jeg er jo gået på barsel som en af de første i vores mødregruppe (hurra for mig!!) så jeg går såmænd hjemme og slapper af, mærker bebs hele tiden, – hun presser ret meget på efterhånden! 😛

Min kæreste og jeg var til fødselsforberedelse i tirsdags, og siden da har jeg gjort mig mange tanker om optakt til fødslen, og selve fødslen osv.
    Der har ligesom hele tiden været en masse der skulle overståes, før jeg kunne koncentrere mig om termin, men alt det er fortid nu – nu er der ligesom ikke mere imellem nuet og terminen, så jeg må sige, at jeg går og forbereder mig fysisk og mentalt. :o)
    Vi har en seddel på køleskabet, som vi fik af jordemoderen, hvad man skal gøre, og hvornår man skal reagere på de forskellige veer, så den går jeg og kigger lidt på og venter spændt på at alt det her går igang, og lillepigen kommer ud til os :o)

Jeg har skrevet fødeklinikkens tlfnr ind i tlf her til aften og tjekker hvor vi skal parkere, når vi kommer til hospitalet… hehe, man må sige at jeg forbereder mig! hvad med jer andre? Er I ikke så hurtige?

Shinika 31+4

Clara02Clara02
    Medlem

Ja vi er ikke de mest flittige skrivere herinde:) der måtte godt være meget mere gang i den herinde for min skyld. Jeg går nemlig også hjemme og keeeeder mig nogengange:)

Sanne

Lunte78Lunte78
    Medlem

Men hvad skal vi skrive om? :o)
    Jeg keder mig også af og til, men her på det sidste har jeg haft en masse at lave på jobbet, så jeg har ikke været så aktiv på det sidste. At jeg så skrev en LANGT dagbogsindlæg i torsdags tror jeg, der bare forsvandt ud i cyperspace, har ikke lige gjort min lyst større. Og jeg havde ikke selv gemt det først, så jeg gav bare op. Men det kunne da være jeg snart skulle skrive lidt igen.
    -Kristina 28+4

Anonym
    Gæst

Synes bestemt ikke, jeg keder mig 🙂 Arbejder stadig, så når man samtidig gerne vil nå at gøre lidt forberedelser inden Skrumpen kommer ud i det fri, er der nok at se til.
    I dag har vi eks. været ude og investere svigerforældrenes formue i barnevogn med tilbehør 🙂 Det var ret sjovt at prøvekøre den og tænke på, at næste gang man kører med den, vil der ligge en lille størrelse i den!
    Vi mangler stadig at sætte skillevæg op, så vi kan få et børneværelse samt at få dét indrettet, så jeg tror heller ikke, at vi kommer til at kede os i den nære fremtid.

Sumus76 31+4

Anonym
    Gæst

Hej shinika…

Jeg kan se at du også skal føde på hvidovre, og jeg var tilfældigvis også til fødselsdagsforberedelse i tirsdags, -var det mon samme sted???? Lyrskovsgade kl. 13:30. Det ville da være lidt pudsigt…..

katrine 🙂

ShinikaShinika
    Medlem

Altså… Jeg kender ikke navnet på vejen men det ligger på Amager? de har vist flere steder hvor der er fødselsforberedelse. men ellers ja, 13.30 ;o) Går vi det samme sted?

Anonym
    Gæst

Øv nej… Lyrskovsgade ligger på Vesterbro, så medmindre min stedsans er virkelig dårlig var det nok ikke samme sted 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.