Cafe Ciré

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    ShinikaShinika
    Medlem

Der er bestilt bord til 8 personer, søndag d. 16.9 kl. 11, under mit navn (Joy)

Glæder mig til at se jer allesammen :o)

Shinika 31+2

MilleklitMilleklit
    Medlem

Det er bare super Joy…
    Tusind tak for en hyggelig dag i søndags til jer tre der var der…..
    Glæder mig til at møde jer allesammen :o)

Mille 29+6

ShinikaShinika
    Medlem

Ja, det var nemlig rigtig hyggeligt sidst :o) Juhu…

molly23molly23
    Medlem

jeg ser lige på om jeg ikke kan nå at komme med… men mon ikke de er fleksible nok til at der kan være en ekstra stol????
    som tingende ser ud lige nu, tør jeg nemlig ikke love for meget, hvis i forstår.. har været lidt uheldig på det sidste me den blodforgiftning, og nu endnu en blære betændelse som giver nogle ordentlige jag… ;-(
    molly

Anonym
    Gæst

ihh hvor bliver det altså spændende….. 🙂
    Glæder mig meget…

Katrine 🙂

Lunte78Lunte78
    Medlem

Det er bare super!
    Jeg glæder mig til Søndag d. 16

Knus Kristina

ShinikaShinika
    Medlem

Lige ved Valby St. på valby langgade

MarissenMarissen
    Medlem

Herligt….. tak for at du har bestilt.

Hvor ligger det egentlig henne ?
    KH fra Maria 30+2

anita1978anita1978
    Medlem

Hej alle,

Jeg svarede tilbage på indlægget der hed 16/9, men er jeg incl i disse 8 personer der er bestilt bord til? Hvor ligger café Cire henne? Jeg kunne nemlig også godt tænke mig at komme med den 16/9 ;-(( Hvis jeg må det altså?
    Knus fra Anita 30+1

vintermamavintermama
    Medlem

Det er lidt siden, at jeg har været logget på. Er desværre allerede gået glip af jeres møde den 2.9. Er jeg nu også for sent på den til mødet den 16.9? Jeg vil meget gerne være med, for det lyder rigtig hyggeligt. Er det stadigvæk muligt at tilmelde sig?

Melanie 29+0

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Det er vel ikke værre, end at vi kan ringe og sige at vi bliver 10 i stedet for 8…. De bliver vel kun glade for flere kunder!

Glæder mig til at mødes…

Kristina

ShinikaShinika
    Medlem

Jeg kan se på sidste tråd, at jeg regnede med flg. deltagere:

Shinika
    Milleklit
    myntedec
    FrKatrine
    Marissen
    Lunte78
    anita1978

… Og så var der én til som ville bruge en andens plads.. hvordan var det nu? var det Molly23 eller wexoebaby, så vi blev måske 8, måske 9.

Skal jeg udvide med 2 ?

En smule forvirret ;o)

molly23molly23
    Medlem

jeg vil gerne komme… men er nemlig ikke sikker på at alt klapper og er lige til.. skal jo først tage stilling til at komme til dk og derefter er der lille manden at tage hensyn til.. men endelig ikke bestil plads til mig, jeg mener der er vel plads til at man kommer sådan lidt uanmeldt???? nu ved jeg jo ikke hvordan det var sidst i var der, men er der plads til en enkelt til eller to hvis man sådan “bare” dukker op????

molly

ShinikaShinika
    Medlem

Jo Molly, der er masser af plads, så jeg bestiller heller ikke til dig :o) Jeg tror ikke det blir noget problem, det kan bare være at jeg skal bestille til 2 mere alligevel, for 2-3 ekstra er måske (lige den dag) mere end hvad cafeen kan klare… dunno, vi ser tiden an….

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.