? om vaccinationen ved 1 års undersøgelsen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 ? om vaccinationen ved 1 års undersøgelsen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Gaia00Gaia00
    Medlem

Jeg har først lige fået taget mig sammen til at bestille tid hos lægen til Asmus’ 1 års undersøgelse og vaccination. Vi har fået en tid om eftermiddagen, men så kom jeg jo lige til at tænke på reaktionen på vaccinationen.

De to andre gange hvor Asmus er blevet vaccineret, reagerede han med feber, irritation osv. Første gange blev han vaccineret om eftermiddagen, og fik feber om natten. Det var lidt hårdt for forældrene, som så var oppe det meste af natten. 😉 Anden gang blev han vaccineret om formiddagen og fik primært sin feber-reaktion om aftenen, hvilket var lidt lettere for os at håndtere, fordi vi ikke selv var død-trætte.

Hvordan reagerede jeres børn på vaccinationen denne gang i forhold til de andre gange? Mere, mindre – hvornår kom feberen?

Kh EvaGaia og Asmus 12.10.2007

MariiiaMariiia
    Medlem

Vi blev vaccineret ved 11 tiden (i går) og feberen kom ved sengetid… Natten var helvede og i dag sover og sover hun.

Elisabeth reagerer ikke voldsomt, men bliver bare varm og utilpas. Jeg tror ikke det gør nogen forskel hvornår på dagen vi gør det. Tilgengæld sørger vi for altid at få tid en fredag så man har dagen efter til at rekreere… 🙂

Held og lykke med stikket.
    _
    Maria og lune Elisabeth.

niller777niller777
    Medlem

….her vaccine kl. ca 15.30 og feber om aftenen og hele den næste dag……

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.