Advarsel vedr. babyalarm!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Advarsel vedr. babyalarm!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    pipi80pipi80
    Medlem

Tak for det… De alarmer har vi også!!!
    Det er da vildt ubehageligt at vide hva´?

colitacolita
    Medlem

Vores dreng sover helst ude – også selv om det er koldt som idag, hvor det er -2 grader. I går havde vi dog en ubehagelig oplevelse med vores babyalarm af mærket Padwico 923. Transmitteren fungerede meget upålideligt – displayet var helt utydeligt/udvisket da jeg tog den op for at tjekke hvad der var galt. Jeg læste derefter brugsvejledningen for fejlfinding og gudhjælpemig om der ikke står at alarmen fungerer bedst ved min. 5 grader!!! Så tjek lige jeres alarmer – det er åbenbart ikke alle der er lavet til det danske vejr – heller ikke selvom det er i den dyre ende, som vores alarm…

Anonym
    Gæst

Kan til information for de der har sådan een klare ned til minus 5 grader .. Jeg var da også lige ude at tjekke min efter at have læst dette indlæg.. pyha det er da vigtigt at være obs på hva!

tutter2tutter2
    Medlem

Fordelen ved super nova er jo at modtageren altså giver lyd fra sig hvis senderen svigter. Og husk at lade batterierne godt op, det aflader godt nok hurtigt i det her kolde vejr :o)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.