Hvornår kan jeg sove igen??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Hvornår kan jeg sove igen??

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvornår kan jeg regne med Clara med sikkerhed sover igennem? Sådan i værste tilfælde?
    Hvornår sover de “normalt” igennem?

Jeg er SÅ træt og jeg trænger bare snart til en ordentlig nattesøvn! 🙂

C&C

BeduttiBedutti
    Medlem

tja det er svært at sige :O)
    Vores den 1. sov igennem fra han var 2 måneder og det var jo super skønt så kom nr 2 og han var over 1 år før han sov igennem og til sidste kom lille pigen og hun er 9½ måned og sover stadig ikke igennem og det ser heller ikke ud til at det er ved at ske :O(
    Så det er vist meget forskelligt hvornår de sover igennem

Betina og Clara 9½ måned

kaj1973kaj1973
    Medlem

I Politikkens bogen om barnet står der at ca halvdelen af alle børn sover igennem når de er 3 måneder, 7 ud af 10 når de er 9 måneder. Man kan dog ligeså godt indstille sig på at barnet er mindst 1 år,så bliver man ikke skuffet!

Selvom de sover igennem er der jo andre ting end lige mad de kan vågne af når de bliver ældre. Mareridt, tørst, sut osv.

Min den ældste sov igennem da han var 3-4 måneder, den næstældste da han var 10 måneder og Xenia har sovet igennem de sidste 5 uger sådan ca. Men derfor bliver jeg da stadig vækket ind imellem om natten. Det er kun den ældste på 11 der aldrig kommer.

Martin på 8 har ind imellem mareridt og Xenia plager sommetider om en sur. Så en hel uges nattesøvn i træk får jeg kun når drengene er hos deres far og farmand tager Xenia og hendes sutteplageri 🙂

Karin – som har levet med afbrudt nattesøvn i efterhånden 11 år nu og Xenia 11 uger som bare tager hendes tommeltot hvis mor er for træt til at høre hendes kalden på sut 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.