Jeg lækker!!!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Jeg lækker!!!!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    niller777niller777
    Medlem

Hej med jer
    Igår kom jeg til at kigge ned af mig selv og hvad så jeg….et våd plet på mit ene bryst……jeg flåede trøjen af og ganske rigtigt så sad der nogle gullige “krummer” på brystvorten.
    Er det råmælken??????? Bare det betyder at fødslen snart går igang. ……..kom også til at tænke på om mine lændesmerter kan være noget ve-agtigt????
    Jeg aner jo ikke hvordan veer mærkes….skal de altid mærkes i maven???????
    Knus fra en afventende Niller 38+2

lene78lene78
    Medlem

Kære Niller

Vil jo nødig skuffe dig, men råmælk siger desværre ikke noget om en forestående fødsel – der er gravide, som lækker allerede fra starten af graviditeten…

Lændesmerterne kan dog sagtens være optakt til veer – mine veer sidder i hvert fald altid (begge gange 😉 i lænden. Men når de “rigtige” veer kommer, så er du altså ikke i tvivl – jeg ved godt, det er let at sige. Men det er du altså ikke!

Knus
    Lene

sjoegreensjoegreen
    Medlem

Ja, jeg havde råmælk de sidste tre måneder inden fødslen – det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde (og har i øvrigt intet at sige i forhold til amning) – men tegn på fødsel er det i hvert fald ikke – det kunne dine lændesmerter derimod måske være….. spændende – krydser fingre for, at der er ved at være gang i noget…

Mange hilsner fra Christina og Lærke – 15 dage.

Anonym
    Gæst

Du har vist allerde fået svaret, men JO lændesmerter kan sagtens være veer. Og de skal jo starte et sted 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.