Frustrerende ventetid!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Frustrerende ventetid!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Lige min overskrift!!! 🙂

Er idag 40+1 – jeg skulle jo have født igår!!?? ØØØØØVVV.
    Vores første fødte jeg lidt før tid, så havde da helt sikkert forventet at jeg også denne gang skulle have født før tid – MEN sådan skulle det ikke være!
    Idag vil jeg helst ikke føde (den 13.. Hi hi), men hvis hun kommer er hun ventet 😉 Dog er der ikke optræk til det mindste, men efter min sidste fødsel kan det gå RET hurtigt i mit tilfælde..
    Held og lykke til dig.

Trine.

lnilamlnilam
    Medlem

Ja, som overskriften lyder, er jeg ved at være ret træt af at vente… Sidst fødte jeg uge 39+2 (dog 4 dage efter beregnet termin). Er nu 39+5 (4 dage efter beregnet er på mandag) og der er nærmest ikke optakt til så meget som en plukve, medmindre jeg VIRKELIG anstrenger mig – havde mange flere gennem hele graviditeten med Alexander (eller lægger jeg bare ikke mærke til dem denne gang?).
    Men sidste gang gik jeg i skole frem til 5 dage før (havde eksamen ugen inden) og havde virkelig troet, at jeg mindst gik til termin og sikkert over, så der blev jeg lidt overrasket, da jeg fik veer. Denne gang er jeg bare HELT klar. Tasken er pakket. Der blev gjort hovedrent i går, vinduerne er vasket og fryseren fyldt op… Mangler kun baby!
    Og blev så lidt modløs, da jeg læste om flere der gik langt over 2. gang på trods af fødsel før termin 1. gang… KOM NU UD!!!
    Nå, men heldigvis regner hospitalet her i Hillerød (modsat Odense) med termin d. 11, så har en tid den 22., hvis jeg ikke har født! -men det HAR jeg!

Nå, det var bare lige lidt tanker her til at udfylde ventetiden…
    Malin 39+5 og Alexander 221105 (med lidt mere krudt i r…. end lillebror/søster) Eller som en af mine veninder skrev: det må være en pige, så kostbar hun spiller derinde ;o)

shyryuehshyryueh
    Medlem

I dag skulle jeg føde!! Sidst fødte jeg 3 dage fø, bortset fra PLUKVEER, ondt i ryg, en baby der absolut ikke kan komme længere ned!! Så er der bare ikke det mindste tegn på en fødsel i dag. Jeg havde bestemt også forventet at føde før tid. Nu har jeg totalt opgivet overhoved at den baby kommer ud (grin bare, før eller siden skal den jo ud) Faktisk tvivler jeg på at min krop er i stand til at lave veer, eller også tænker jeg at der er noget galt forneden. Jeg sprækkede indvendigt sidst, så min mistanke er at lægen har været for gavmild i syningen ;O)
    Og min tålmodighed er opbrugt. Min krop er FÆRDIG TOTALT. Jeg sover elendig. Mit humør er elendig og jeg er sikker på, at flere glæder sig til jeg har født (manden og sønnen, der bestemt er træt af at mor er træt og skal hvile. Faktisk vil han hellere i dagpleje end blive hjemme :”O( ) Nævn et sted på min krop og det gør ondt.
    Jeg er totalt rastløs, men kan ikke foretage mig noget som helst. Jeg skal helst skifte stilling hver 5 minut så det sætter sine begræsninger. Gå kan jeg ikke, plukveerne gør min krop mere og mere stiv ellers flytter baby sig og det giver et jag i benene.
    Nej, jeg overvejer mindst hver halve time og ringe til fødegangen og klage min nød, men har en forventning om at det ikke virker, så de slipper på at høre på mit jammer.
    Jeg er konstant sulten, men det føles som sidder der en prop i halsen, så trøstespise går heller ikke :O(
    Jeg glæder mig til at se tilbage på denne graviditet med en lækker baby i mine arme. HELLERE før end siden

Anette 40 + 0

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.