Oceaner af kærlighed….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Oceaner af kærlighed….

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    sjoegreensjoegreen
    Medlem

Det var lidt sjovt at lukke op for ND, og så læse Mias dagbogsindlæg om tankerne om kærligheden til flere børn, og om der er “nok” af den.

Jeg tænkte nemlig på det i nat/morges.

Vores lille dukkebarn var så elskværdig at få mad sidste gang kl. 21 i aftes, og så sove til kl. 5 i morges (!!) – (Det blev så opvejet af, at Louise har været vågen og råbt den halve nat….ggaaaabbb, ja herhjemme har det aldrig været de andre børn der har ødelagt nattesøvnen :-))

Efter at have skiftet og ammet den lille sovetryne lagde jeg hende imellem os, og kunne næsten ikke falde i søvn.

Lå bare og kiggede på hende (kl. var jo ved at være over halv seks, så lyset var på vej ind i soveværelset) og tænkte, at det er utroligt så uudtømmelig ens hjerte bare er, at man kan producere så uendelige mængder af kærlighed til sine børn, og når man får et barn mere – hos os jo nu det 3. – ja, så fyldes man bare af endnu mere kærlighed og taknemmelighed over den lille størrelse der er ankommet, og allerede har sat sig godt fast i hjertet hos én….

Jeg vidste da også godt inden fik fik Lucas, at der var masser af kærlighed til barn nummer to også – og at man elsker nr. to lige så højt som nummer et – men da jeg så oplevede det med ham dengang – opdagede jeg også at det med garanti er ligemeget om man får et eller 5 børn – der vil altid være kærlighed nok.

Det er SÅ vildt, og jeg lå og tænkte at dét skulle jeg i hvert fald huske at skrive herinde – at det er vildt så mange følelser man kan rumme – og at det bestemt bare bliver vildere og federe for hvert barn, særligt fordi man så pludselig også kan fyldes af kærlighed over at se ungerne sammen, og deres søskendekærlighed.

Så Mia, ingen grund til at tænke mere over det…høhø (ej, det ved jeg jo godt du sikkert ikke gør…)

Mange hilsner fra Christina og Lærke – 14 dage.

Mutti0405Mutti0405
    Medlem

Det lyder bare så dejligt! Når man venter nummer 2 fylder det enormt meget i ens tanker, hvordan man skal kunne rumme to børn og give dem begge kærlighed. Elsker jo min søn overalt på jorden. Dejligt at høre at nummer 2 – og 3 og… er ligeså elskelige 🙂
    Utålmodige hilsner Mutti 39+4 og Magnus maj 05

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.