Sikke jeg får læst

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Sikke jeg får læst

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    luffernelufferne
    Medlem

I sidste uge fik jeg genlæst alle 3 nynne bøger og i denne uge har jeg indtil nu fået læst Kun ét liv og Grønt støv begge af Sara Blædel. Jeg har lige købt Vidunderlig og Elsket af Martina Haag – som jeg glæder mig til at skulle igang med.

Har i andre bøger som i kan anbefale??

Malene

julemajjulemaj
    Medlem

Hej Malene.

Jeg er selv en stor fan af krimier, og kan som Gitte varmt anbefale de to bøger af Stieg Larsson, de er fantastiske. (Den sidste i serien udkommer til oktober) Ellers Økseskibet af Jens Henrik Jensen, Alle bøger af Lisa Marklund, om Annika Bengtson, alle bøger af Camilla Läckberg (Isprinsessen er den første), Elsebeth Egholm. Ligeledes er “Undtagelsen” af Christian Jungersen en rigtig god bog, om kvinders intriger.
    “Drageløberen”, og “Under en strålende sol” af Khaled Hosseini er også rigtig gode. (Det er dog ikke krimier)
    “Sort sensommer” af Inger Wolf, kan også anbefales.

Så god læselyst.

/Julemaj (Lidt af en bogorm 🙂 )

Gitte1morGitte1mor
    Medlem

Hej Malene

Jeg er selv gået igang med Harry Potter bøgerne, som jeg aldrig har fået læst. Ellers er der de bøger der hedder: “Mænd der hader kvinder” og “Pigen der legede med ilden” af Stieg Larsson, de er altså super gode…

🙂 Gitte 34+5

Anonym
    Gæst

“Hundehoved” af Morten Ramsland er virkelig værd at læse.
    Hvis du er til noget lidt let og underholdende, kan man godt grine af “Michael Laudrups tænder” af Camilla Stockmann og Maise Njor – især fordi den ene af kvinderne er på barsel, og jeg tror der er mange betragtninger, man vil kunne nikke genkendende til.
    – Eva

Lunte78Lunte78
    Medlem

Jeg er lige nu igang med en bog af Ken Follet “Løsepenge” Den er helt vildt god! Alle hans bøger er også værd at læse. Ellers kan jeg anbefale alt med Herbjørg Wassmo, hun har især skrevet to gode triologier “Dina” og “Tora”
    Så kan Kathrine Hildebrandt (tror jeg nok hun hedder) også anbefales. Hun har skrevet “Freja” “Idun” og “Saga” -også en triologi.
    Ja, der er jo mange andre gode bøger, men dette skulle vel være nok til en begyndelse!
    -Kristina (november)

BekkamorBekkamor
    Medlem

Når du kan lide Nynne-bøgerne, så vil du helt sikkert også kunne lide shop-a-holic bøgerne. Den sidste nye hedder shop-a-holic og baby og er ret skæg, men tag dem fra en ende af:)

Anonym
    Gæst

Jeg har også kastet mig over bøgerne igen 😉 Og jeg vil da lige slå et slag for Fantomet i operaen af Gaston Leroux en roman skrevet i 1911 med romantisk, humoristisk og spænding/uhygge. Den er bare skøn skrevet i et herligt sprog, og kapitlerne er i små mundrette stykker 😉

Klem Karoline 35+0

Anonym
    Gæst

“Michael Laudrups tænder” er også super morsom. Og den handler ikke om hans tænder, men er lidt nynneagtig…. det var en af dem der fik mig til at grine højlydt….

PolkaaPolkaa
    Medlem

Undtagelsen af Christian Jungersen er god som en anden skriver. Er selv i gang med Blekingegadebanden og den kan varmt anbefales. Ellers er hitsene her Helle Helles bøger fx Rødby-Puttgarden og Forestillingen om et ukompliceret liv med en mand. Naja Marie Aidts nye novellesamling er også suveræn.

Polkaa

Anonym
    Gæst

Udover ovennævnte kan Jennifer Weiners bøger stærkt anbefales. Ligesom “kvinder, der husker” – serien Mary et eller andet. Skal det være let fordøjeligt, så er Barbara Bickmore altid gode – men det allermest ultimative er jo Harry Potter…..nogen der vil kende slutningen….;-)

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.