Så kan de første rettidige oktoberbabyer godt melde deres ankomst :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Så kan de første rettidige oktoberbabyer godt melde deres ankomst :-)

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    MillermusMillermus
    Medlem

Ja i dag må de første oktobermødre være 37+0 og dermed klar til at føde rettdigt 🙂 det er da lidt spændende, nu kan fødselsberetningerne godt komme i gang her på siden. For mit eget vedkommende må baby gerne blive i maven mindst 4 uger endnu, men glæder mig til at læse om alle fødslerne her på siden i den kommende tid.

Knus Mia (35+6) og Max (260406)

lene78lene78
    Medlem

Jeg venter lige til i morgen med at være 37+0 🙂

Men jeg er da også godt utålmodig efterhånden. Har lige været til vægtscanning i dag – 3111 gram, så det er nok en meget gennemsnitlig baby, der kommer ud. Hun ligger dybt i bækkenet, og det skal jeg så sandelig love for… Det niver i blæren, jeg skal tisse hele tiden, og det føles som om hendes hoved skurer mod mit bækken, når jeg går… Øv!

Så jeg ville da gerne snart have hende ud. Omvendt så er manden på kursus hele denne uge, og jeg har ikke fået vasket babytøjet endnu – så en uges tid mere må hun nu gerne blive derinde 🙂

Knus
    Lene (36+9)

niller777niller777
    Medlem

Jeg venter også i spænding på jeres beretninger. Fik pakket tasken idag. Det giver ro. Jeg må selv nok forberede mig på at der går 6-8 uger endnu da jeg “kun” er 33+5
    Knus Niller

nadinanadina
    Medlem

Åh ja jeg kigger også hver dag…der er vist nogle der skal have pks sidst i september…Jeg er også begyndt at smugkigge på septemberterminen…Jeg selv bliver vist een af de sidste her på terminen…men man skal aldrig sige aldrig.

Kh

Christina 33+6

uha ja er også ved at være utålmodig, glæder mig afsindig men ved også at det bliver hårdt. Har termin d. 1 okt. efter scanning, men håber nu det bliver meget snart, da vores lille tøs godt nok fylder derinde og trykker kraftigt på min blære og skamben(tror jeg det er). Har mange plukveer og på det sidste også nogen med mens-smerter især om natten.
    Klem Tanja 37+1

kaj1973kaj1973
    Medlem

Er 37+0 på onsdag, og er klar over at fra den dag tager det fart. På den anden side kan man jo også risikere at skulle gå heeeele 5 uger mere, så sætter ikke mine forhåbninger alt for højt 😀
    Vi er på den anden side helt klar, så vi sexer en masse og derudover knokler jeg på livet løs herhjemme. Gør jo ikke noget hvis den skulle komme nu 🙂
    Vi har dog lige et bryllup vi skal til på lørdag, og trods fare for monster hævede ben, vil jeg trods alt hellere afsted med stor mave end en nyfødt baby 🙂
    Men jeg er meget spændt på hvem der kommer først, følger troligt med fra nu af 🙂
    Held og lykke til jer alle

Karin 36+5

sjoegreensjoegreen
    Medlem

Ja, og jeg føler mig jo enormt heldig at kende datoen på forhånd….. 17 dage tilbage, og jeg har ikke vasket så meget som en tøjstump til bebse….

Min mor kommer i næste uge og hjælper (ved ikke lige hvad hun har tænkt sig, – om vi begge skal stå og glo på vaskemaskinen måske??) men det er nu meget fint…..

Mange hilsner fra Christina 35+6 og ekstremt utålmodig…..

lene78lene78
    Medlem

Åh Christina – jeg kan se det for mig!! To kvinderpå hver sin skammel foran vaskemaskinen med øjne, som triller rundt i hovedet 🙂

Pjat – men om ikke andet kan hun vel sættes i gang med et aller andet praktisk, som du gerne vil have gjort?

Jeg ku dælmegodt lige bruge at have min Mor indenfor rækkevidde lige nu (de bor i den anden ende af landet) – men det er også mest, fordi jeg gerne vil have ryddet kontoret, syltet rødbeder og ordnet haven, inden jeg føder… Men på den anden side, så er der jo ingen, der løber med det… 🙂

Knus
    Lene

pontuspontus
    Medlem

Ja nu er det ved at være spændende. Jeg er nu 36+4, og forventer ikke at få inden termin. Med min datter gik jeg 8 dage over tid!!!

Glæder mig til fødselsberetninger fra oktober pigerne:-)

Kh Sofie 36+4

Anonym
    Gæst

Ja, jeg er absolut ikke utålmodig, så rykker gerne sidst i køen!

Holder mig indtil videre til projekt gør-én-ting-færdig-hver-dag-og-start-ikke-på-nye-underlige-ting!!!!

Har kørt træ ind i dag, så det er klart til brændeovnen til vinter! Blev FÆRDIG!!

Vask i morgen!

Basta!

k,
    Birgitte

Anonym
    Gæst

Måske jeg bliver en af de første…
    Tror jeg har haft veer on/off det sidste døgn… måske bare MEGET kraftige plukkeveer…

Håber virkelig det snart sker 🙂

Christina 37+1 (36+6)

Anonym
    Gæst

Hej Christina

Du skal da lige vente til vi har været på cafe ikk;-) Håber da du kommer..

Har selv perioder med plukveer hvor de er regelmæssige med 2-3 min. mellemrum og seriøst kraftige mens. smerter, men jeg har jo også en meget lille pige at slæbe rundt på uden for maven.
    Jeg er ligeså utålmodig som alle jer der er i uge 37. Jeg kan jo godt se det fornuftige i at lillebror ligger så længe som muligt inde i maven, jeg har ikke pakket taske og huset ligner en byggetomt. Men når ungen er ude skal han jo sove og så kan man bevæge sig frit.
    Hold kæft hvor jeg glæder mig…til at få det overstået…

Tineh 33+ et eller andet..

Anonym
    Gæst

Øv… der er ikke sket noget endnu…
    Det er bare falsk alarm!! Men jeg kommer på café imorgen så 🙂

Christina

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.