Murrende menstruationssmerter ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Murrende menstruationssmerter ?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    PanikmusPanikmus
    Medlem

Hejsa….

Nu har jeg i godt 2 uger haft disse såkaldte murrende menstruationssmerter. (nogle dage værre end andre).
    Hvad er det og hvorfor får man det ? Er det forarbejdet til de almindelige veer? Jeg synes ikke jeg kan mærke plukkeveer på noget tidspunkt.

Mange hilsner fra
    Maria 36+6

mhs1979mhs1979
    Medlem

Pas. Jeg ved det ikke, men jeg er meget interesseret i at høre hvorfor, man får dem. Jeg har nemlig også haft små-murren (a la mens-smerter) i et stykke tid, især om natten. Det er ikke konsekvent hver nat, men måske et par gange om ugen.

Håber, at det ‘bare’ er småbegyndende forberedelse (for jeg vil altså helst føde i midten af oktober! 😉

/Maria 35+5

Det lyder bekendt…
    Har selv en del af de samme mens. smerter især om natten, men mine kommer nu i forbindelse med plukveer, som er ret hyppige. Ved ikke hvorfor de kommer men håber lidt det er en opstart til fødslen, da jeg godt nok syntes vores lille pige fylder en del inde min mavse efterhånden. De spark og bevægelser hun laver gør faktisk ret ondt…
    knus Tanja 37+2

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.