Jeg er bare SÅ klar – og utålmodig…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Jeg er bare SÅ klar – og utålmodig…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg synes at der er en del herinde, som egentlig gerne snart vil føde, men alligevel godt liiige kan vente en uge eller to mere til at nå de sidste forberedende ting.

Jeg har det stik modsat; jeg kunne føde præcis nu hvis det var tilfældet. Selvfølgelig vil jeg meget gerne, for babyens skyld, give ham et par ekstra uger til at blive helt klar, men hvis han er klar før tid gør det bestemt heller ikke noget.
    Jeg er derfor ikke bange for at føde for tidligt, også fordi min jordemoder skønner ham til allerede at være stor – selvom det jo kun er et skøn og ingen sikkerhed. Jeg glæder mig så meget til jeg skal til jordemoder igen om en uge, og jeg er enormt spændt på hvad hun har at sige : ))

Vi skal dog lige, som en anden herinde også, til et bryllup den 22. september og det vil jeg bare IKKE gå glip af. Så dagene før og efter den 22. ville være rigtig dårlig timing.

Er der andre der også er i total venteposition og bare er klar NU???

Forresten gik jeg 5 dage over i min sidste graviditet, så det gør jeg jo sikkert igen. Hvis jeg er heldig at føde før termin tror jeg ærlig talt at det højest bliver et par dage….

Men jeg holder hovedet højt og venter og venter og venter…..

Kh. Maria 36+4

Anonym
    Gæst

Okay, jeg kan godt se når jeg læser indlæg igen, at der er andre der også er begyndt at blive utålmodige….

Ja, tålmodighed er en dyd i disse dage…

kh. Maria

sjoegreensjoegreen
    Medlem

Og JEG er overhovedet ikke dydig 🙂

Mange hilsner fra Christina…..

PanikmusPanikmus
    Medlem

Ja her er jeg bestemt også utålmodig. Alt er (næsten) klar. Det er simpelthen kun småting jeg mangler. Skal lige have strøget sengeranden og have kogt sutter, ellers kan jeg snart ikke komme på mere. Jeg har så også gået hjemme hele graviditeten, så er bare SÅ utålmodig, for glæder mig bare så meget til at have ham i mine arme:)
    Hilsner fra
    Maria 35+6

klar parat start…
    Ja, så klar føler jeg mig efterhånden. Maven fylder en del, så føler mig godt nok som en flodhest på 2 ben…smiler. har knap 3 uger til termin, men jeg håber og lægen mente at det blev før, pga. størrelse. Har desværre ikke noget foster skøn udover det lægen gav mig for 14 dage siden på 2400g og det giver jeg ikke så meget for. Jm skønnede for 5 uger siden pigen til ca 2100, men der kan jo være sket meget der siden da, sådan føles det ihvertfald. Har prøvet at gå 11 dage over tid, det var et mareridt, så anden gang fødte jeg 6 dage før tid, tja så alt kan vel ske…. håber bare det bliver snart.
    klem Tanja 37+2

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.