Gave til jeres mand/kæreste?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Gave til jeres mand/kæreste?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    mhs1979mhs1979
    Medlem

Hej med jer,

min mor fik en halskæde med ‘billedramme’ af min far, da hun fødte mig. Og så kan jeg huske, at en herinde har købt gave til sin kæreste, som han får efter fødslen.

Har I tænkt jer at købe en gave til jeres mand/kæreste i forbindelse med fødslen? Og hvis ja, hvad køber I så?

/Maria 35+1

Anonym
    Gæst

Hejsa!

Da jeg havde født Julie (vores første barn), gav jeg min mand en slipsenål i barselsgave.. Efterfølgende fik vi graveret navn og fødselsdato på bagsiden.

Men denne gang er jeg totalt blank! Aner ikke, hvad jeg skal finde på til ham – så jeg følger også gerne med i denne tråd! ;o)

Ilse 36+1

Anonym
    Gæst

…havde altså heller ikke tænkt, at JEG skulle give barselsgave, men har til gengæld husket at huske min kæreste på, at han skal købe noget til mig!

Hmmmm….. Bør måske være lidt sødere i min tankegang. Suger også til mig af ideer fra jer herinde:)

K, Birgitte

Anonym
    Gæst

Skal de også have gaver????? 🙂 Det havde jeg faktisk ikke skænket en tanke…. Så må jeg igang med at tænke kreativt….
    (Jeg troede kun at det var mig der fik en lille ting fordi jeg jo er den der skal udføre selve fødslen:-))

Katrine 31+1

nadinanadina
    Medlem

Sidst købte jeg en lækker parfume til min mand…sjovt nok havde han også købt een til mig – samme mærke…hvor mærkeligt…Men denne gang er jeg faktisk også lidt blank…Jeg tror ikke at det bliver noget “stort”. Måske en god bog…eller sådan noget…

KH

Christina 33+3

molly23molly23
    Medlem

da vi fik vores dreng fik han e´n simpel t shirt hvor der pappa på.. jeg var nemlig i tvivl om han skulle have noget.. jeg fik en guld halskæde med en engel som vedhæng, og derefter har vi graveret vores drengs navn i det..
    denne gang må jeg vidst også sætte hjernen i blød så han ikke får sådan en lille “fjollet” gave, selvom han blev ret glad… 😉

den med slipsenålen var god, men desværre tror jeg ikke han ville gå med den.. eller jo måske hvis det nu havde sådan en betydning.. måske de der øøøhhhh hvad hedder det?? knappetingester, til skjorten.. hehe (tror i ammehjernen er sat ind allerede??)

luffernelufferne
    Medlem

Hos os er det altså Kvinden der får gave :-)) Jeg fik sidste gang en rigtig flot ring – som vi senere udbyggede til vores vielsesring – den er desværre mistet…. så jeg håber lidt på at der kan blive skrabet sammen til en ny!! (Pst hvis du læser med er det et HINT)

Jeg har ikke tænkt mig at købe nogen gave til ham – men hvis jeg lige kommer på noget op til fødselen kan det da godt ske at jeg køber ham det!

Malene

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Jeg havde overvejet at købe Lars Daneskovs bog; den hedder vist “Far på færde” eller noget i den retning. Mener den koster 169 kr.

Ellers kan jeg foreslå billetter til en fodboldkamp eller hvad der interesserer ham.

Held og lykke til jer alle; jeg håber, I nyder jeres barsel!

Ellen – på besøg fra November 2004

sjoegreensjoegreen
    Medlem

Må være hvad du mener? 🙂

Henrik, han får så absolut ingeting, altså lige udover en garanteret smuk lille datter, og en mindst lige så smuk og henrivende kone (*GG*), der i 8 mega hårde måneder har båret og givet liv til vores 3. barn….. det må sgu være rigeligt!!

Mange hilsner fra Christina 35+3

niller777niller777
    Medlem

Hej med jer
    Vi giver ikke hinanden gaver men er blevet enige om at jeg skulle have lavet en lille sten i min vielsesring når vi engang fik barn, så det skal jeg helt sikkert have. Manden har snakket om at få en lille tatovering med babys navn…..det må han da gerne for mig :-))
    Hey fra Niller 33+3

kaj1973kaj1973
    Medlem

Min kæreste får absolut intet, må være nok at jeg står gennem strabadserne for ham *G* – han fik til gengæld fars dags gave, da det var tid til trods for at han endnu ikke havde titlen, må være nok synes jeg….:-)

Anonym
    Gæst

Den bog købte jeg til min kæreste, da jeg fandt ud af at jeg var gravid.

Han har læst den nu og jeg er også i gang med den. Den er meget let læselig og meget humoristisk skrevet. Kan anbefales.

Mette 26+2

pontuspontus
    Medlem

Aj, det synes jeg altså er fjollet. – hvem har fundet på det?- butikkerne? Så vil jeg hellere bruge pengene på at købe noget lækkert mad, som vi kan nyde i selskab når vores lille unge er blevet født.

Kh Sofie

ThotteThotte
    Medlem

Tja, hos os er holdningen en anden. Min mand fik en gave… for på trods af at jeg har båret Patrick, så har min mand “båret” mig igennem graviditeten og var super under fødslen. Efterfølgende tog han 8 måneders forældreorlov med vores søn, så han er lige så meget “mor” som jeg er.

Jeg fik en smuk ring af ham og han et flot ur af mig og Patrick… med Patrick’s navn og fødselsdato graveret på bagsiden. Uret er valgt, fordi begrebet “tid” får en anden betydning, når tiden ikke længere er ens egen.

Charlotte

loruplorup
    Medlem

Min mand fik ikke noget sidste gang. Men denne her gang har helt sikkeret fortjent en gave. Han har bare været en engel i min graviditet, først var jeg sygemeldt i over 3 måneder pga. af kvalme og opkastninger non-stop, så han tog sig af ALT derhjemme, og hentede og bragte vores datter hver dag i børnehaven(I kan forresten læse om ham og Ella i denne måned i Vores Børn, under Flekesibel farmand!). Og nu er han også mega sød, nå rjeg stadig fra tid til anden har off dage. Så jeg tænkte på nogle billetter til en koncert, eller noget nyt tøj.
    Maibrith 33+5

P.S. Far på færde kan anbefales, det er det forlag som jeg arbejder på, som har udgivet bogen, og det er en hitter!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.