4 jm. besøg

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Så har jeg jeg lige været et smut til jm.

Fik den mulige dag for igangsættelsen og det er onsdag d. 24 okt.

Hvis hun ikke får vagt der, bliver det d. 22 okt.

Så nu er der kun 6 uger tilbage

Min vægt siger + 8 kg.

Urin var fin

Blodtryk : 119/78

Symf. mål : 32

Lillebror blev skønnet til 2 kg.

Han ligger i skråleje med hoved nedad. Så der skal lige holdes obs på at han ligger sig rigtigt.

Næste jm. besøg er d. 16 okt. Der får jeg den endelige dato. for igs.

Hilsen Malene

Hej Malene

Må være dejligt med en cirka dato! Og han skal da nok få vendt sig rigtigt.

Jeg skal til jordemoder på torsdag og glæder mig til at høre om han ligger så dybt som jeg føler, for hold da op hvor det føles som hovedet bare kan lave en masse ballade mellem benene og finde nogle nerver ned i benene.

Jeg kan slet ikke forstå det snart er nu, og glæder mig faktisk ikke mere – er jo blevet så god til at være gravid og ikke gå i panik, men hvordan med at være mor de første par dage….!

Hvordan går det ellers hos jer? Glæder Cecilie sig, Dina er ved at gå op i limningen og spørger hver dag., hvornår det er Liam kommer, og spørger nogen hende, siger hun:; jeg ved det ikke helt, men måske onsdag!

Knus
    Line

sjoegreensjoegreen
    Medlem

Årh, hvor sødt Line “måske på onsdag” *GG*

Vi har hele tiden sagt til Lucas, at hun kommer, når sommeren er slut, så det var ikke særlig morsomt, da speakeren i radioen lørdag den 1. sept. højlydt erklærede, at nu var sommeren slut, og efteråret begyndt….. han fattede ikke en brik, for hvorfor kom Lærke så ikke ud??

Nu har vi (fordi vi kender datoen) hængt et målebånd på køleskabet, som han klipper en bid af hver dag – det syntes han er vældig sjovt…..

Dejligt at du også kender til følelsen at at hovedet nærmest hænger udenfor, og ikke mindst det med at det trykker på nerverne… rigtig ubehageligt syntes jeg.

Jeg kan godt forstå dine tanker om de allerførste dage sammen med Liam, de bliver sikkert noget ambivalente at komme igennem, indtil I føler jer helt sikre på, at alt er som det skal være…..

Og til Malene: Hvor dejligt at alt bare er i skønneste orden – det er altid så skønt lige at få bekræftet…..

Mange hilsner fra Christina 36+1

Anonym
    Gæst

Du kan lige læse mit panik indlæg.
    Troede jeg kunne styre det hele, men kan bare mærke jeg ikke kan.
    Måske også fordi Sofie har 1 års dag imorgen.
    Så kommer det hele meget mere tæt på.
    Noget helt andet, jeg kan ikke komme ind på barnlille, hvad med dig ?
    Cecilie spørger ikke rigtig til lillebror. Jeg tror ikke rigtig hun ved hvad der skal ske. Når vi ser billeder at babyer, siger hun ” se lillebror”.
    Hun har set vi har lavet værelse til ham.
    Jeg glæder mig langt fra til at blive sat i gang og føde igen.
    Men glæder mig jo helt vildt til at få ham op til mig bagefter.
    Skal du gå terminen ud, eller bliver du sat i gang ?
    Hvornår er din termin ?
    Ellers håber jeg at du har det godt.

Knus fra Malene

Hej Malene

Nej Barnlille er nede og synes det faktisk er lidt hårdt ikke at have det forum til at læsse af….

Har så lige været i Italien så den ene uge ja der opdagede jeg det jo ikke. Vi fandt forresten gravsten til Lia i Italien, virkelig dejligt, men også underligt at gøre det færdigt også.

Nej jeg bliver efter alt sandsynlighed ikke sat i gang før tid og har heller ikke noget ønske om det, kunne faktisk godt beholde ham i maven i evig tid, for det kan jeg ligesom finde ud af, og ja Lia havde jo levet videre om hun bare var i maven – jeg ved jo godt min panik ligger på den anden side af graviditeten, selvom jeg nu også har haft en nat hvor jeg var sikker på han var død, så helt fri for oanik nu er jeg ikke.

Jeg har termin d. 21. så med din igangsættelse kan vi næsten føde samtidig, havde været hyggeligt du også skulle føde på Roskilde 😉

Nå men vi må i stedet jo have et træf med barnevogne for alle os på barnlille….

Jo jeg har det jo egentlig godt, sover ad h… til om natten har jeg aldrig prøvet før i mit liv, heller ikke da vi mistede Lia, og er en hlngt kat om dagen, så rent fysisk ville jeg gerne have ham ud, men mentalt slet ikke parat.

Knus og tanker til jer i forhold til i morgen

Line

sjoegreensjoegreen
    Medlem

Det er så slemt, hvad I to gæve kvinder og jeres familier har gennemgået, I har begge været utrolig åbne omkring det, så vi alle herinde ved hvad deer er sket for jer (tak for det…), omend det er umuligt at sætte sig helt ind i jeres følelser og tanker, det er jeg overbevist om, at man kun kan, hvis man har været der.

Jeg ved jo selv, hvor vigtigt “mit eget forum” er for mig – altså det forum jeg bruger i forbindelse med Louise sygdom – vi var aldrig kommet igennem uden.

Derfor syntes jeg – om I vil – bare I skal bruge vores terminsside her på ND til at læsse af på – både hinanden indbyrdes, men også i al almindelighed, når nu Barnlille ikke fungerer…..

Held og lykke til jer begge….. det er så fantastisk nu endelig snart at være ved vejs ende….

Mange tanker fra Christina 36+1

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.