Hvad køber I til babys fusser?????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Hvad køber I til babys fusser?????

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    niller777niller777
    Medlem

Hej med jer
    Indtil videre har jeg købt nogle sparkedragter/natdragter med fødder i og også nogle bomuldsstrømper, men er det varmt nok i november/december??????

Hvikle størrelse strømper har I købt?
    Hej fra Niller 33+2

luffernelufferne
    Medlem

Min mor strikker på livet løs, så jeg satser også på at det bliver til nogle søde babystrømper i uld – som min lille søko kan få på ud!

Malene

PolkaaPolkaa
    Medlem

På Banditten.dk kan du få de SØDESTE strømper str. 0-12 måneder fra trompettes. Fåes bl. med striber og prikker og leveres i en fin æske med 6 stk. De er i en PRIMAkvalitet og holder vask efter vask

Polkaa

Anonym
    Gæst

Jeg har også natdragter og sparkedragter med fusser i. Jeg har også strømper, men jeg synes bare de er slemme til at falde af, ellers var det bare min datter, der var god til at sparke dem af sig.

Jeg tænker på at købe noglestrømpebukser, men det kommer jo helt an på vejret og hvor “varm” den lille ny er. Min datter brugte ikke meget strømpebukser, men hun var også en “varm” pige og så var hun jo fra en anden årstid 🙂 Det har jo også noget at sige…

Maier 36+3

Anonym
    Gæst

Tjaaa jeg holder mig til de hjemmestrikkede med et lille bindebånd i. Dem brugte jeg konstant til min søn da han var lille, også når han skulle stå ude og sove.

Lone

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.