Hvad arbejder I med og hvor bor I?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Hvad arbejder I med og hvor bor I?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 46 i alt)
  • Forfatter
    nadinanadina
    Medlem
    nadinanadina
    Medlem

Ups…der var jeg lige lidt hurtigt.

Jeg selv er uddannet sosu-assistent og arbejder som gruppeleder på et plejehjem i Hvidovre. Jeg bor i Avedøre i et rækkehus med have…
    Synes det er spændende at høre lidt mere om jer..

Kh

Christina 33+1

luffernelufferne
    Medlem

Hej Christina

Jeg arbejder på kontor med Statistik!

Jeg bor i et dejligt hus i Gladsaxe sammen med min mand, vores søn på 4 år samt vores hund.

Malene

iceangeliniceangelin
    Medlem

Jeg er 22 år, gift. Bor med min mand og vores dejlige dreng på 11 mdr. i en lejlighed i Holbæk.
    Har taget pgu, men den uddannelse er nærmest ubrugelig så har et ønske om at blive sosuassistent.

knuz anja 32+1

Anonym
    Gæst

Hejsa,

Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder til dagligt som sonograf/ scanningssygeplejerske.
    Min familie og jeg bor på sydsjælland på et nedlagt landsted, med masser af natur omkring os.

Trine.

Anonym
    Gæst

Jeg arbejder som gymnasielærer i Aalborg og bor godt og vel 30 km. syd for byen i et (for) lille hus med en (for) stor grund! Min kæreste har selv hus nord for Aalborg, men vi forsøger at få det solgt, og så skal der vel findes et større hus. Indtil videre går det dog… Har to hunde og en kat.

B, 34+3

mhs1979mhs1979
    Medlem

Jeg er 28 år, og jeg bor på Frederiksberg med min kæreste gennem 7 år. Jeg er uddannet journalist fra Roskilde Universitetscenter, hvor jeg også har en bachelor i dansk litteratur. Jeg mangler mit speciale (som egentlig var planen at få skrevet omkring … nu!), men det må komme, når det kommer.

Når jeg ikke er sygemeldt pga plukkeveer, arbejder jeg som skrivende og redigerende journalist.