Hvad arbejder I med og hvor bor I?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2007 Hvad arbejder I med og hvor bor I?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 46 i alt)
  • Forfatter
    nadinanadina
    Medlem
    nadinanadina
    Medlem

Ups…der var jeg lige lidt hurtigt.

Jeg selv er uddannet sosu-assistent og arbejder som gruppeleder på et plejehjem i Hvidovre. Jeg bor i Avedøre i et rækkehus med have…
    Synes det er spændende at høre lidt mere om jer..

Kh

Christina 33+1

luffernelufferne
    Medlem

Hej Christina

Jeg arbejder på kontor med Statistik!

Jeg bor i et dejligt hus i Gladsaxe sammen med min mand, vores søn på 4 år samt vores hund.

Malene

iceangeliniceangelin
    Medlem

Jeg er 22 år, gift. Bor med min mand og vores dejlige dreng på 11 mdr. i en lejlighed i Holbæk.
    Har taget pgu, men den uddannelse er nærmest ubrugelig så har et ønske om at blive sosuassistent.

knuz anja 32+1

Anonym
    Gæst

Hejsa,

Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder til dagligt som sonograf/ scanningssygeplejerske.
    Min familie og jeg bor på sydsjælland på et nedlagt landsted, med masser af natur omkring os.

Trine.

Anonym
    Gæst

Jeg arbejder som gymnasielærer i Aalborg og bor godt og vel 30 km. syd for byen i et (for) lille hus med en (for) stor grund! Min kæreste har selv hus nord for Aalborg, men vi forsøger at få det solgt, og så skal der vel findes et større hus. Indtil videre går det dog… Har to hunde og en kat.

B, 34+3

mhs1979mhs1979
    Medlem

Jeg er 28 år, og jeg bor på Frederiksberg med min kæreste gennem 7 år. Jeg er uddannet journalist fra Roskilde Universitetscenter, hvor jeg også har en bachelor i dansk litteratur. Jeg mangler mit speciale (som egentlig var planen at få skrevet omkring … nu!), men det må komme, når det kommer.

Når jeg ikke er sygemeldt pga plukkeveer, arbejder jeg som skrivende og redigerende journalist.

Vi har lige købt nabolejligheden til sammenlægning, så det går næsten al vores tid med. Nårhja, og så har vi fire dejlige katte (to huskatte og to somali).

/Maria 34+6

kaj1973kaj1973
    Medlem

Jeg er i lære som ernæringsassistent på et plejehjem 15 km fra min bopæl. Jeg bor sammen med min kæreste og mine to store drenge på 8 og 10 år i en lille lejlighed med have i midtjylland. Eftersom vi kun har ca 90 kvm kigger vi med lys og lygte efter noget andet, men er trods alt ikke mere desperate end at vi har indrettet os så vi kan blive boende i min. et år endnu 🙂

Anonym
    Gæst

Hejsa

Jeg er 29 år og bor i Vanløse lige på grænsen til Frederiksberg. Jeg skal også føde på Frederiksberg Hospital. Jeg sidder og knokler for at få mit speciale i sociologi færdigt inden termin – men det bliver godt nok lidt af en kamp! Jeg håber virkelig at jeg kan nå det, for jeg tror ikke på, at jeg er særlig motiveret for at afslutte det, når først vores lille barn har meldt sin ankomst. Og jeg vil også bare gerne have lov til at nyde min barsel uden stress over specialet, da jeg ikke rigtig føler, at jeg har haft tid til at nyde graviditeten pga. skrivepresset!

Derudover bor jeg sammen med min dejlige kæreste gennem 10 år, som er folkeskolelærer på deltid og ellers netop begyndt på sin kandidatgrad i musikdidaktik på DPU.

Eva (35+2)

smilla1318smilla1318
    Medlem

Hej
    Jeg konsulent i en akasse og bor midt i københavn, på Vesterbro sammen med min kæreste og vores 2 dejlige katte. Jeg er 35 år.
    Jeg har desværre fået problemer med for højt blodtryk, samt meget væske i kroppen, så lige nu venter jeg på at de skal ringe fra Gentofte sygehus med svar på om jeg er ved at udvikle svangerskabsforgiftning. Har været ude til akut undersøgelse igår. Skal føde på Gentofte.
    MVH
    Heidi
    33+6

pontuspontus
    Medlem

Hej!

Jeg er kandidat fra Århus Universitet – arbejder pt. med markedsføring og webproduktion m.m. Bor på landet i Sverige sammen med min svenske kæreste, vores skønne datter på 2 år, samt en hund, kat og to kattekillinger.

Kh Pontus (hundens navn)

Anonym
    Gæst

Jeg kan se at der også er andre end mig der knokler med deres speciale for tiden :-). Jeg skal aflevere om en uge og så op at forsvare det engang inden jeg føder – forhåbentligt, det er jo ikke helt til at vide hvornår de kan finde på at melde deres ankomst… Så jeg kan ENDELIG snart kalde mig civilingeniør efter mange års studie!

Jeg er 31 og bor på Nørrebro i en lille 2V på 45 m2 med min kæreste og min dreng på 19 mdr.

mammatobemammatobe
    Medlem

Hejsa!

Jeg er social pædagog og arbejder i København på et behandlingshjem (døgninstitution) med anbragte børn.

Jeg bor med min mand, som jeg har kendt i snart 4 år. Vi har en søn på 2½ år og bor i Rødovre i et dejligt rækkehus med skøn have..

Mammatobe 33+2

Anonym
    Gæst

Hejsa
    Jeg arbejder som kontorassistent ved SKAT i en kontrolgruppe (udgående kontrol, pizza-razzia mv.) og er ved at uddanne mig til skatterevisor, men får dispensation i forbindelse med barsel.
    Min mand og jeg bor på landet udenfor Horsens på et nedlagt landbrug med masser af natur og dyr. Vi har jagthund, kat og så har vi vildsvin som går i vores granskov, så der er masser at give sig til 😉
    Knus Karoline 34+6

Anonym
    Gæst

Jeg er pædagog og har senest arbejdet på en døgninstitution for frivilligt anbragte børn/unge 12-18 årige. Efter endt barsel skal jeg have fundet noget nyt, da jobbet kun var et vikariat, men det er først om et års tid! Jeg bor sammen med min mand gennem 5 år, min datter på 9 og vores fælles søn på knap 3 år – i en lille by tæt på Billund (Legoland, hvis nogen skulle være i tvivl :-))

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 46 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.