Har desvaerre aborteret

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Har desvaerre aborteret

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har desvaerre aborteret i 16. uge.
    Var til JM til rutinetjek fredag, hvor hun ikke kunne finde hjertelyd. Jeg blev sendt paa hospitalet, blev scannet flere gange, og konklusionen var desvaerre klar. Fik igangssaettelsespiller og blev indlagt mandag, hvor jeg saa aborterede som foelge af meget effetive stikpiller. Ikke i sig selv en slem eller smertefuld oplevelse, alle var soede og rare. Her bagefter er jeg dog noget mast og ked af det. Men jeg har heldigvis 2 sunde og raske boern at tage mig af.
    Tine (Caroline 5 aar og Marcus 1 aar)

Anonym
    Gæst

åhhhhhh tine det gør mig meget ondt at høre håber hurtig i bliver gravide igen hvis det er det i vil.
    Og godt du har to dejlig unger at holde af.
    rigtig meget held og lykke frem over
    mange tanker fra heidi

Anonym
    Gæst

Det er jeg frygtelig ked af at læse… Det må være så modbydeligt for dig/jer lige nu, jeg husker selv følelsen (var dog kun i 10. uge, 16. uge er godtnok langt henne..).
    Sender dig alle de bedste tanker og kram:-(
    Kh
    Mette

SjoegreeenSjoegreeen
    Medlem

Sikke dog en voldsom oplevelse Tina, det gør mig ondt at høre – og så på så sent et tidspunkt, et tispunkt, hvor man jo begynder at føle sig noget mere sikker…

Øv, altså.

Pas nu rigtig godtpå dig selv og din familie – og ja, det er dejligt, at I har to dejlige børn, men derfor må du jo gerne være rigtig, rigtig ked af det!

Mange hilsner fra Christina.

snenegersneneger
    Medlem

Hej Tine,

det er virkelig trist at høre, det må være hårdt for jer.
    Som en anden sagde, så er det ok og sikkert også nødvendigt at sørge det tab det er at miste.

Sender dig mange varme tanker,
    kh sneneger

pellefantpellefant
    Medlem

åh nej da. Er rigtig ked af det på dine/ Jeres vegne. Som de andre siger, er det OK at være ked. Ved slet ikke rigtigt hvad jeg skal sige, udover, at jeg føler med dig/Jer

Louise

PatellaPatella
    Medlem

Det er jeg godt nok ked af at høre : (

Alt det bedste herfra –

Kh.

Anonym
    Gæst

Det gør mig ondt at læse.. Puha det må have været hårdt.
    Kh Mette

Kære Tine.

hvor gør det mig ondt på jeres vegne. Hvor hårdt det må være for dig/jer lige nu.

Kærlige hilsner fra Kristine

jaffelafjaffelaf
    Medlem

Det gør mig rigtigt ondt på dig og din mands vegne. I skal selvfølgelig sørge over det barn I har mistet.

Masser af tanker herfra.

Kh Maja

Hej med dig.

Er lige på besøg fra august 07. Jeg er rigtig ked af det på dine/jeres vegne. 🙁

Det må uden tvivl være rigtig rigtig hårdt.

Mange tanker herfra.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.