Klatreabe

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    signedpsignedp
    Medlem

Kirsten har fået en ide om, at de spændende ting foregår højst oppe. Og jeg tror hun er beslægtet med en bjergged.

Hendes favorit-stunt i øjeblikket er at kravle op på storebrors TripTrap stol og stå på den øverste plade og vinke glad og begejstret til verden. Hun forstår blot ikke hvorfor mor og far altid siger nej, og forsøger at forhindre hende i det. Hun kravler også selv op i sofaen og i vores seng – sågår på køkkenbordet, hvis vi ikke får stilt Eriks skammel til side.

Jeg tror jeg har giftet mig ind i en bjerggedsfamilie. Da Finn var ca 7 vinkede han til sin mor ind af køkkenvinduet. De boede på 1. sal, men han var klatret op i træet i gården. Da Erik var halvandet år var han klatret op på kanten af håndvasken i badeværelset og stod og kiggede sig ind i spejlet…

Skøre unger… Trætte forældre.

– Signe, der altid har siddet gumpetung på jorden.

Anonym
    Gæst

Jeps.
    Marie bruger Tripp Trappérne til at komme op på spisebordet, hvorfor vi altid har tre af slagsen liggende under bordet.

Hun kan også selv komme op på en spisebordstol, i sofaen, på sofabordet you name it.
    Og hun kan selv komme ned igen. Ellers råber hun til vi kommer og redder hendes mås.

Charlotte

Anonym
    Gæst

Hej Signe
    I hear you… tricket med triptrappen har Viggo praktiseret i godt en måned… hader når han gør det – men han er ikke faldet ned endnu:-)
    Jeg har altid selv været en klatrer så jeg er forberedt, men indtil videre går det fint..
    Kh
    Mette som lige har været ude og cykle 5 km med hele den lille familie – storebror (4½) på egen cykel uden støttehjul – flot!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.